Da Count Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 tja, hade nästan klarat spelet, då det blev någe problem med minneskortet. När jag startar och läser in filen, står det loading please wait, men sedan händer inget mer, hur länge jag än väntar. typiskt nog har jag hela tiden sparat över samma fil..... så vill jag klara av spelet, måste jag börja från början.... Någon som har nånm idé? kanske lika rba att vänta en vecka till SA släpps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Minnet kanske är trasigt. Har du tappat det i golvet eller nåt sen du sparade sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Du kanske har sparat på Cherry Poppers, det är inte så smart. Eller så har du kanske använt något fusk och sparat, det kan fucka upp hela sparfilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Du kanske har sparat på Cherry Poppers, det är inte så smart. Eller så har du kanske använt något fusk och sparat, det kan fucka upp hela sparfilen. varför skulle cherry poppers förstöra allt? Är det så självklart dessutom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 varför skulle cherry poppers förstöra allt? Är det så självklart dessutom? Ja, det är en av de mest kända buggarna i hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ja, det är en av de mest kända buggarna i hela spelet. har ärligt talat aldrig hört talas om'en. Jag har sparat på cherry popper och det har gått bra. Jag gör det väldigt väldigt sällan eftersom det inte är så långt till sunshine eller skumhole, eller ens printworks. Det finns inge viktigt just där, så det är väl ingen idé att spara där tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts