Gizmo04 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag hittade av en slump denna sida och såg att den innehöll en hel del fakta som jag inte kände till och sett här på forumet. http://fivestarstuff.com/list.htm OBS. Jag har inte kollat sidan om det är verklig fakta och har heller inte sett om den finns på forumet tidigare. Men en hel del fakta om spelet, vilka bilar, vapen, båtar osv finns på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Förmodligen skrivet av någon kille som har hittat en olaglig kopia av spelet. Tråkigt att han skriver upp uppdrag osv,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ja jag vet inte. Och skulle det vara så att det är information som inte kommit från rockstar borde det rapporteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Vid en snabbare koll kan jag säga att dem där uppdragen har funnits länge. Hittar ingen ny information än så länge. Ska kika lite till... [Edit]Som vanligt så gäller reglerna....sök innan du postar något! Hittade dessa trådar som har länkat till samma sida.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...vestarstuff.com http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...vestarstuff.com http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...vestarstuff.com Redigerad 21 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Tack Janne. Började nästan bli nervös för att jag länkat till något olagligt Jag tycker Rockstar skall ha all kredit för att de gjort världens största spel enligt mig och skulle säkerligen lägga ut 1000kr för att köpa det när pc versionen då kommer :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 5* är med i GTA-webringen så det är en "säker" sida. All deras info kommer från tidigare speltidningar och onlineartiklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Känns skönt att höra Hultenius... :"> Då kanske jag hittade något nytt ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Dagens nyhet: SA är tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 "Inbreds and degenerates will give you missions in the country." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Dagens nyhet: SA är tråkigt... Hummm, lika tråkig som din post kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ser ju ut som att det blir stort sortiment på bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Hummm, lika tråkig som din post kanske. Hur gör man en rolig post med en tråkig nyhet? *EDIT* Tog bort en mening. Redigerad 21 oktober, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hur gör man en rolig post med en tråkig nyhet? GTA: SA var bara... lamt på nå't sätt. Öhh, va snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Men att GTA: SA var samma sak igen ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Men att GTA: SA var samma sak igen ungefär. Påstår du att du har spelat de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Bryr du dig? Och jag behöver inte spelat det med en kopia jag tankat, har inte ens PS2. Redigerad 21 oktober, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Bryr du dig? Och jag behöver inte spelat det med en kopia jag tankat, har inte ens PS2. Om du inte har spelat de tycker jag inte att du ska uttala dig om hur spelet är. Plus att ingen bryr sig om du tycker de är dåligt, de är bara onödigt att skriva de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Om du inte har spelat de tycker jag inte att du ska uttala dig om hur spelet är. Plus att ingen bryr sig om du tycker de är dåligt, de är bara onödigt att skriva de. Tänker inte säga ja eller nej till att jag spelat det. Angår inte er... Dessutom är det kul att se hur ni reagerar på andras åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Tänker inte säga ja eller nej till att jag spelat det. Angår inte er... Dessutom är det kul att se hur ni reagerar på andras åsikter. ojojoj villken humor du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Tänker inte säga ja eller nej till att jag spelat det. Angår inte er... Dessutom är det kul att se hur ni reagerar på andras åsikter. You really got som issues man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts