tommy killer Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag var inne på rockstargames.com/sanandreas Där såg jag när jag tryckte in på las ventura(stavning lite konstig) att det fanns bilder och viodeoklipp som man såg när man var inne på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Koko, välkommen ut till verkligheten. Las Venturas har varit öppet på officiealla hemsidan sen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Jag var inne på rockstargames.com/sanandreas Där såg jag när jag tryckte in på las ventura(stavning lite konstig) att det fanns bilder och viodeoklipp som man såg när man var inne på hemsidan. läser du inte nyheterna på Gtasajten.com? Redigerad 21 oktober, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 uppdaterad kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vadå uppdaterad jag va bara inne och såg i menu viodeoklipp utan ha tryck på movies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det har gått för länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 det har gått för länge sedan vad menar du med det???? Bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts