Marquis Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 (redigerad) Jag är lite nyfiken på vilka som forarande kör GTA2. GTA2 forumet är ju rätt dött så jag undrar om det är så många... Redigerad 19 november, 2002 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag har klarat alla de 66 uppdragen så singleplayer spelar jag inte längre, multiplayer kör jag däremot rätt ofta. Nån som vill spela mp kontakta mig via PM, jag kan hela kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Jag kör också GTA2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Körde GTa2 väldigt mycket ett tag...Har därför tröttnat totallt på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Skulle gärna köra gta2 men jag har win 2000 hos mamma och WinXp hos pappa så det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 gta-2 har jag tröttnat på för längesen. fast det är på psx. men jag skulle kunna tänka mig att köra multiplayer mot någon. kan man ladda ner det någon stans. hoppas jag inte sa något olagligt så jag blir ut slängd ur mitt kära forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Nix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 StellHell.. Vhy joy spamma for? Inte bra å spamma!! det blev null votes för mig, för har inte ens gta2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) Det händer att jag tar till GTA2 nån gång ibland. Multiplayer mest. Och ja är gärna med på MP ikväll, om någon kan/vill. Redigerad 13 december, 2002 av Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 StellHell.. Vhy joy spamma for? Inte bra å spamma!! det blev null votes för mig, för har inte ens gta2... För jag orkar inte skriva: Nej jag spelar inte gta2 för jag har aldrig haft det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 För jag orkar inte skriva: Nej jag spelar inte gta2 för jag har aldrig haft det... Nu orkade du..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag kanske va trött då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) StellHell.. Vhy joy spamma for? Inte bra å spamma!! det blev null votes för mig, för har inte ens gta2... det är väl inte spam att svara på en fråga ska man behöva skriva mer än nödvändigt bara för att det är spam! Spam är om man skriver meningslösa saker (om du vill ha exempel kan du kolla på råttans gamla posts) Redigerad 13 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Nu kör jag bara MP på GTA 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 jag spelar det fortfarande, men inte så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag hadde laddat hem det allt funkade jätte bra bara att man inte hadde radio Ficksedan en ny dator så nu har jag det inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 leka med militären och mp kör man ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts