Sofie Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 hehe, du får gå och lägga dig när du vill... men då vinner ju jag tomte talle (:!!! jag gillar det känns lite meningslöst att gå och lägga sig nu, bättre att sova dubbelt så djupt nästa natt Phööö du ska inte vinna... Jo tack vi lägger oss sen Men är brukar tomte Talle lägga sig annars när inte Tofie sitter och pratar med han.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Phööö du ska inte vinna... Jo tack vi lägger oss sen Men är brukar tomte Talle lägga sig annars när inte Tofie sitter och pratar med han.? jag ska vinna! går ju inet sova då... när tt inte tävlar brukar han lägga sig vid 2-3, nu vet ni det och bara så ni vet är jag en lastpall "Du är logisk, trygg och säker - precis som en lastpall på posten." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 äh gå och lägg dig... jaha bara så ni vet Jag är ett paket... Du är spännande och uppskattad - precis som ett paket på Posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Mohahahhaha vem vann surt Talle att du fick dra.. SKa väl ner och äta sen röja rummet.. Var bara tvungen att skriva att du förlorade hahahhaha LOOSER (:!!! läggdags.. hummm nej Talle tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Mohahahhaha vem vann surt Talle att du fick dra.. SKa väl ner och äta sen röja rummet.. Var bara tvungen att skriva att du förlorade hahahhaha LOOSER läggdags.. hummm nej Talle tomten du van väl inte, jag har inet sovit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Dethär är inte msn? Och värst av allt är att en mod har spammat de mesta av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Lite gammal tråd eller så är jag senil. Ich bin lägging mig aus uhr zwölf normal way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Lite gammal tråd eller så är jag senil. Ich bin lägging mig aus uhr zwölf normal way. det heter faktiskt ich gehe ins bett um zwölf Uhr nachts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 det heter faktiskt ich gehe ins bett um zwölf Uhr nachts Jaha förlåt, jag var för övrigt 100% allvarlig och trodde att det hette "Ich bin lägging mig aus uhr zwölf normal way". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Dethär är inte msn? Och värst av allt är att en mod har spammat de mesta av det. Låt småbarnen leka.. Det är ju snart jul eller nyår, Ja, du fattar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Mohahaha låt oss leka då.. Trodde ni skulle uppskatta det.. men så ni vet jag har inte sovit och Talle tomten sover som en liten Julbock.. Så vem vann.?! Jag går och lägger mig 21.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Mohahaha låt oss leka då.. Trodde ni skulle uppskatta det.. men så ni vet jag har inte sovit och Talle tomten sover som en liten Julbock.. Så vem vann.?! Jag går och lägger mig 21.00 Duh? Nu räcker det iaf med spammandet. Och jag tror inte någon bryr sig.. MSN nästa tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tycker inte det verkar som stellhell och sofie älskar varandra längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tycker inte det verkar som stellhell och sofie älskar varandra längre. DOH! dom är inte ihop längre och vi behöver inte göra saken värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 dom är inte ihop längre och vi behöver inte göra saken värre Ojsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag lägger mig alltid mellan 23:00 - 02:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tycker inte det verkar som stellhell och sofie älskar varandra längre. Haha, en eloge för HOWHOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Duh? Nu räcker det iaf med spammandet. Och jag tror inte någon bryr sig.. MSN nästa tack. Tack och lov. Nu slipper vi deras små bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 vaddå finns väl inget att bråka om båda har ju gått vidare förlåt så mycket herr Mod att jag spammar förlåter du mig.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag förlåter dig iallfall inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts