Jump to content

Läggdags?

Zack
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vardagskväll/natt:

Klockan halv elva på kvällen dåsar jag ner framför TV:n, liggandes i min bekväma säng. Efter X timmars TV-tittande somnar jag med TV:n på. Klockan tre-fem på natten vaknar jag av TV-ljudet och tvingas stänga av den för att sova vidare.

Helgkväll/natt:

Jag sitter uppe hela natten med datorn eller TV:n. Svimmar av trötthet runt sex-sju. <_<

Japp..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vardagskväll/natt:

Klockan halv elva på kvällen dåsar jag ner framför TV:n, liggandes i min bekväma säng. Efter X timmars TV-tittande somnar jag med TV:n på. Klockan tre-fem på natten vaknar jag av TV-ljudet och tvingas stänga av den för att sova vidare.

Helgkväll/natt:

Jag sitter uppe hela natten med datorn eller TV:n. Svimmar av trötthet runt sex-sju. :D

Japp..

Svimmar du av trötthet? :huh: Själv brukar jag oftast ha lan med polarna på helgerna. Så det blir och vara uppe hela kvällen till nästa eftermiddag. Då lägger jag mig ner och vilar lite. Sen går man upp igen och fortsätter gibba.

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Det är ju det jag gör. Men ingen är här för att svara! *Snyftar högt, ljudligt och extremt*

Kan du hjälpa mig, Karl? Jag vill ha en länk till någonting roligt och en massa fusk till Erotica Island! Snälla, hjälp!

www.amir.com <--- askul!!111111

Ta ner konsolen och skriv "ifuckedyourmum" så får du alla vapen och kan gå rampage i varuhuset och sno alla tandborstar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ska vi lägga oss Talle.?

Tröttnar du aldrig på att sitta och prata med mig..

Jag brukar lägga mig runt 00.00 annars

Men vad gör man inte för lille tomte Talle...

hehe, du får gå och lägga dig när du vill... men då vinner ju jag :P

tomte talle (:!!!:) jag gillar det

känns lite meningslöst att gå och lägga sig nu, bättre att sova dubbelt så djupt nästa natt >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor