Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) *tar min vanliga inteligenta kommentar.* sova? yeah, ny sida! Redigerad 1 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nu (kolla klockan) är det definitivt dags att lägga sig, börjar 8.30 imorgon. sömnig-_- sömnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 jepp. nu är det läggdags. God natt. Sov hemska drömmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) http://trackerwww.prq.to/smilies/theme/01/images/smilies/hi.gif Såhär ska det väll vara? "Snön ligger vit på taken, endast Frenzy, Colan K och Gunde är vaken" Redigerad 2 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vardagskväll/natt: Klockan halv elva på kvällen dåsar jag ner framför TV:n, liggandes i min bekväma säng. Efter X timmars TV-tittande somnar jag med TV:n på. Klockan tre-fem på natten vaknar jag av TV-ljudet och tvingas stänga av den för att sova vidare. Helgkväll/natt: Jag sitter uppe hela natten med datorn eller TV:n. Svimmar av trötthet runt sex-sju. Japp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vardagskväll/natt: Klockan halv elva på kvällen dåsar jag ner framför TV:n, liggandes i min bekväma säng. Efter X timmars TV-tittande somnar jag med TV:n på. Klockan tre-fem på natten vaknar jag av TV-ljudet och tvingas stänga av den för att sova vidare. Helgkväll/natt: Jag sitter uppe hela natten med datorn eller TV:n. Svimmar av trötthet runt sex-sju. Japp.. Svimmar du av trötthet? Själv brukar jag oftast ha lan med polarna på helgerna. Så det blir och vara uppe hela kvällen till nästa eftermiddag. Då lägger jag mig ner och vilar lite. Sen går man upp igen och fortsätter gibba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vardagar: 11.00 Helger/Lov 2:00-3:00 På vardagarna måste man lägga sig tidigt, det är ju julkalendern 7:15 !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ikväll ska jag vara uppe länge! konstigt har lagt mig sent hela veckan och blir bara piggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Det blir så Själv planerade jag väll till 4-6 inatt, och 1-3 imorn natt. o sen på söndag till måndag 22:00-23:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vardagar: 11.00 Går du inte i skolan? Eller menade du 23:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Varför sover alla!? Vad är det här för forum egentligen... Tänk på alla små barn som vill ha hjälp med sitt spel eller något annat och inte får det bara för att alla gått och lagt sig. Skäms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag funderar på att reporta alla som inte är online nu. De försvårar ju mitt spelande! Fy och ush! Förlåt för spam, men detta är inte spam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag funderar på att reporta alla som inte är online nu. De försvårar ju mitt spelande! Fy och ush! Förlåt för spam, men detta är inte spam... du borde kanske söka hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 du borde kanske söka hjälp Det är ju det jag gör. Men ingen är här för att svara! *Snyftar högt, ljudligt och extremt* Kan du hjälpa mig, Karl? Jag vill ha en länk till någonting roligt och en massa fusk till Erotica Island! Snälla, hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det är ju det jag gör. Men ingen är här för att svara! *Snyftar högt, ljudligt och extremt* Kan du hjälpa mig, Karl? Jag vill ha en länk till någonting roligt och en massa fusk till Erotica Island! Snälla, hjälp! www.amir.com <--- askul!!111111 Ta ner konsolen och skriv "ifuckedyourmum" så får du alla vapen och kan gå rampage i varuhuset och sno alla tandborstar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ta ner konsolen och skriv "ifuckedyourmum" så får du alla vapen och kan gå rampage i varuhuset och sno alla tandborstar!!! låter troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 låter troligt jag lägger mig när Kalle lägger sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 jag lägger mig när Kalle lägger sig och jag lägger mig när tofie lägger sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 och jag lägger mig när tofie lägger sig När ska vi lägga oss Talle.? Tröttnar du aldrig på att sitta och prata med mig.. Jag brukar lägga mig runt 00.00 annars Men vad gör man inte för lille tomte Talle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 När ska vi lägga oss Talle.? Tröttnar du aldrig på att sitta och prata med mig.. Jag brukar lägga mig runt 00.00 annars Men vad gör man inte för lille tomte Talle... hehe, du får gå och lägga dig när du vill... men då vinner ju jag tomte talle (:!!! jag gillar det känns lite meningslöst att gå och lägga sig nu, bättre att sova dubbelt så djupt nästa natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts