atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ja, lika säkert som att ettan spelas i förstaperson... du har så rätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 lär ju förnya det.. ? Nej, det har jag hört väldigt många sagt att dom inte kommer att göra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nej, det har jag hört väldigt många sagt att dom inte kommer att göra iaf. Oj, "många", säkra källor antar jag... Hur som helst lär det iaf va svårt att utveckla till PC och PS2 samtidigt. Vore mer logiskt om det kom till alla konsoler först, sen PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det kanske är Skyddsvästens hälsa, och på tal om den. Tror ni att det syns om man har på sig en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nej, det har jag hört väldigt många sagt att dom inte kommer att göra iaf. många är inte säkra källor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det kanske är Skyddsvästens hälsa, och på tal om den. Tror ni att det syns om man har på sig en? Det var redan nån som sa det. Men nej, jag tror inte den syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Oj, "många", säkra källor antar jag... Hur som helst lär det iaf va svårt att utveckla till PC och PS2 samtidigt. Vore mer logiskt om det kom till alla konsoler först, sen PC... Eller pc först, sen alla konsoller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bergeling Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det e ju bättre om man tar PS2 & X-BOX först sen data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 skulle vara grymt med ett förstaperson gta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 skulle vara grymt med ett förstaperson gta spel .. och där försvann stämingen. Coolt med alla kläder och all variation man kan få på sin gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 precis för stor sign-bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det e ju bättre om man tar PS2 & X-BOX först sen data Öhm, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 vore coolt om man var bar överkropp så tog man armor så hade han en skottsäker väst på sig men det tror ja inte kommer att hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts