Ronin Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ...Kunna lyssna på radio samtidigt som jag åker cykel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Typ mini-radio, eller bärbar cdspelare skulle funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Hört att det ska gå, i form av typ Freestyle eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Fan vad skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Sätt på radion i rummet du sitter och spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Sätt på radion i rummet du sitter och spelar Hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Har hört att man ska kunna lyssna på någon typ av mini-radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Konstigt att motorcyklarna har radion... finns det? Självklart finns det på de stora men typ PCJ-aktiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 fan vad grymt med Freestyle.,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Konstigt att motorcyklarna har radion... finns det? Självklart finns det på de stora men typ PCJ-aktiga? Hoppas nog på att det inte finns radio alls på motorcyklar och dylikt, känns inte speciellt realistiskt... Visserligen gillade jag att glida fram på vägarna med en stor fin motorcykel och lyssna på Vrock i VC, men störde mig ändå på att dom hade radio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Hoppas nog på att det inte finns radio alls på motorcyklar och dylikt, känns inte speciellt realistiskt... Visserligen gillade jag att glida fram på vägarna med en stor fin motorcykel och lyssna på Vrock i VC, men störde mig ändå på att dom hade radio... Honda Goldwing har ju radio. Det fanns ju en båge i spelet som är grymt likt den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Honda Goldwing har ju radio. Det fanns ju en båge i spelet som är grymt likt den.. Jaha, det visste jag inte, nåja, den kan väl få ha radio då, men ingen annan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Konstigt att motorcyklarna har radion... finns det? Självklart finns det på de stora men typ PCJ-aktiga? det fins inte på mindre, som Banshee (stavning). men på sånna där feta soffor (!), dom har radio/CD-spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ska det finnas radio på motorcyklarna så ska den fan höras när man står brevid motorcykeln åxå.... om han itne stänger av bilen/motorcykeln när han går ur/av den förståss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts