Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Du kan ju alltid köpa sånt här: http://chipper.se/index.php?main_page=prod...products_id=159 ... fö 600 spänn? då e de ju billigare o köpa en USB-mus på siba (dom lär ju ha USB-tagjentbord oxå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 så blir det under hela höstlovet Och den bilden tog du av Ebeeto eller vad han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Och den bilden tog du av Ebeeto eller vad han heter nej fick lite ideér av han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 nej fick lite ideér av han.. Du gjorde en billig kopia av min.. Men det är okej. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Du gjorde en billig kopia av min.. Men det är okej. EB men jag ska ju göra samma som du gullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Fredagen den 29:e så ska jag! 1.Sticka och köpa spelet 2.Åka till affären och köpa Dricka, Godis, Chips, Tårta m m 3.Åka hem till syrran 4.Bädda en säng framför hennes 52tums Bakprojektions-TV 5.Ta fram allt godis,dricka, ställa allt på en bricka 6.Sätta på PS2 7.Spela tills jag slocknar SPELA!!!!! Låter härligt! BTW, kan inte du föesöka identifiera så många bilar som möjligt när du spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Låter härligt! BTW, kan inte du föesöka identifiera så många bilar som möjligt när du spelar? Självklart! Inget kul utan lite identifiering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts