Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 14", de tycker jag ger den bästa tv-spelskänslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 28" här, man jag har ingen skön soffa/fåtölj :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Själv ska jag sitta och spela framför en 52 tums TV med surround system... tills grannarna klagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 min 28" duger gott, och att ligga i min 3-sitssoffa och spela är inte helt fel ljudet kör jag via stereon och det funkar väl, ska kolla på onoff imorrn om dom har nåt billigt surround system Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 32tums widescrean och mina 350watts högtalare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 spelar lätt på min gamla 28 tums teve ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Synd att Höst lovet precis tar slut när SA kommer(för mig iaf) LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 32" tv förstärkaren på full volym och hela surround systemet inkopplat! Slå sig ner i soffan å gotta sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Själv sitter/ligger jag i sängen och spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag ligger i sängen med TV'n vid fotändan. Detta är dock bara en 20", asgammal skit-TV... Men ju närmare TV'n man sitter, ju större blir skärmen... Se min fina ritning... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag ligger i sängen med TV'n vid fotändan. Detta är dock bara en 20", asgammal skit-TV... Men ju närmare TV'n man sitter, ju större blir skärmen... Se min fina ritning... EB du glömde PET-flaskorna, att ha att pissa i alltså, man vill ju inte förlora viktig tid för att gå den långa vägen till toaletten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Själv ska jag sitta och spela framför en 52 tums TV med surround system... tills grannarna klagar 52" o jag tyckte min TV var stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 städar rummet och sätter mig i fötöljen (stavning) och spelar tills jag måste sova klockan 5 på morrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag ligger i sängen med TV'n vid fotändan. Detta är dock bara en 20", asgammal skit-TV... Men ju närmare TV'n man sitter, ju större blir skärmen... Se min fina ritning... EB Mycket läcker ritning Jag hade sådär förut med.. men inte längre OffTopic . Vet nån om man kan köpa Tangentbord och mus till ps2 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 OffTopic . Vet nån om man kan köpa Tangentbord och mus till ps2 ?? bara att köpa tangentbord/mus med USB anslutning så löser det sig www.datorbutiken.com www.komplett.se www.webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag vet tangentbord men inte mus... men jag minns inte var affären låg bara att den låg i mölnycke... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 OffTopic . Vet nån om man kan köpa Tangentbord och mus till ps2 ?? men att det funka de vet man alldrig. det funka till Half-Live (funka säkert till andra spel, tex CS osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 men att det funka de vet man alldrig. det funka till Half-Live (funka säkert till andra spel, tex CS osv) half life...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Mycket läcker ritning Jag hade sådär förut med.. men inte längre OffTopic . Vet nån om man kan köpa Tangentbord och mus till ps2 ?? Du kan ju alltid köpa sånt här: http://chipper.se/index.php?main_page=prod...products_id=159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 så blir det under hela höstlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts