fantasy Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag kan lova er att när jag får mitt san andreas ska jag spela tills skolan börjar nån mer som har samma sjuka plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jo , min plan är nåt i den stilen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Tänkte väl forsätta spela då skolan börjat också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag kan lova er att när jag får mitt san andreas ska jag spela tills skolan börjar nån mer som har samma sjuka plan? Du läser mina tankar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phantom Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Hehe, då finns det ju i alla fall en fördel med att vara arbetslös Mer tid till San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Hehe, då finns det ju i alla fall en fördel med att vara arbetslös Mer tid till San Andreas fan sant, morsan kommer bli galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Absolut gör man det. Fast min skola börjar ju på måndagen igen. Man har ju inte höstlov som många lyckostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Fredagen den 29:e så ska jag! 1.Sticka och köpa spelet 2.Åka till affären och köpa Dricka, Godis, Chips, Tårta m m 3.Åka hem till syrran 4.Bädda en säng framför hennes 52tums Bakprojektions-TV 5.Ta fram allt godis,dricka, ställa allt på en bricka 6.Sätta på PS2 7.Spela tills jag slocknar SPELA!!!!! Redigerad 20 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 *OFFTOPIC* Hehe jag har mitt ps2 på en 14 tums TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 *OFFTOPIC* Hehe jag har mitt ps2 på en 14 tums TV. Så fruktansvärt! Dagens i-landsproblem verkligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag flyttade alldeles nyligen mitt PS2 ifrån familjens 28" till min egen 21". Så man kan spela ostört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Absolut gör man det. Fast min skola börjar ju på måndagen igen. Man har ju inte höstlov som många lyckostar. jag har höstlov då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag flyttade alldeles nyligen mitt PS2 ifrån familjens 28" till min egen 21". Så man kan spela ostört. ja spelar på farsans 32" me souroundaläggning (stavning) Det fins inga genvägar till det perfäckta ljudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Då får väl jag flytta upp mitt PS2 och spela på våran Sony 36" med surround! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ja spelar på farsans 32" me souroundaläggning (stavning) Det fins inga genvägar till det perfäckta ljudet! Jag tänkte exakt som det står på din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 offtopic men är det någon som vet om ps2silver edition är mycket bättre en vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det är väll samma bara att det kanske låter mindre ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) offtopic men är det någon som vet om ps2silver edition är mycket bättre en vanliga? Tjah, tror att fläkten ska vara tystare, fast har ifs hört att det är samma fläkt som det är på dom senare modellerna också, men grafik och prestanda mässigt så är den inte bättre... Redigerad 21 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag har också en 14 tumms med hyfsat ljud men det duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 28 tummare och en grymt mycket inliggen soffa att slöa sig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts