Meller Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kan inte se på den, det kommer upp en felsignal efter ett tag. Ingen som har den på datorn som kan skicka? Eller nån som vet om jag kan göra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kolla ifall hela filen är ner laddad, för mig verkade det som att den var nerladdan, men det var bara halva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 har den på datorn, kan skicka den över msn om du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kolla ifall hela filen är ner laddad, för mig verkade det som att den var nerladdan, men det var bara halva. Det är de som är problemet, den laddar inte ner hela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Här finns den: http://media.1g.fi/savv/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 först fick jag bara de första 4 sekunderna men jag tog bort den och testa tanka igen. Fick hem hela efter 20 minuter fast jag har ett väldigt bra bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 har den på datorn, kan skicka den över msn om du vill? Skulle vara väldigt snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Kan inte se på den, det kommer upp en felsignal efter ett tag. Ingen som har den på datorn som kan skicka? Eller nån som vet om jag kan göra nåt. de va lika dant fö mig... men du högerklickar på känken o väljer "spara mål som" en så laddas den ner. när det är klart så högeklickar du på filen o väljer "öppna med>Microsoft media player". då bode de funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts