JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Min kompis har beställt GTA SA från webbhallen , och han sa till mig att han har fått hem ett brev som det stod att dom som hade beställt därifrån inte behövre vara oroliga att ni inte får spelet , för det får ni ! tänkta bara lugna er lite om ni inte visste.... Själv har jag beställt från CDON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 undrar varför itne CDON har skickat ett sånt brev har själv beställt därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag är också garanterat ett exemplar för jag praktiserar på megastore där ska dem lägga undan ett exemplar åt mig för jag är ledig den 29:e.. men jag åker in dit och hämtar det så fort jag vaknar.... känns som jag har skrytit om mig praktik ett antal gånger nu... men det är det värd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Min kompis har beställt GTA SA från webbhallen , och han sa till mig att han har fått hem ett brev som det stod att dom som hade beställt därifrån inte behövre vara oroliga att ni inte får spelet , för det får ni ! tänkta bara lugna er lite om ni inte visste.... Själv har jag beställt från CDON Okej, märkligt. Jag har också beställt från Webhallen, men inte fått hem nåt brev. Borde jag ha fått det eller? Om det nu stämmer är det till stor lättnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Okej, märkligt. Jag har också beställt från Webhallen, men inte fått hem nåt brev. Borde jag ha fått det eller? Om det nu stämmer är det till stor lättnad. Japp det stämmer ! Du har stor tur ! för jag har inte fårr något medelande från cdon fär står något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Heh, varför skulle Webhallen bara skicka ett brev/mail till din kompis och berätta att han kommer att få det i tid? Till bara honom, och ingen annan? Jag skulle gärna se det brevet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Han kanske mejlade å frågade, vilket i sin tur har missuppfattats av återberättaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Han kanske mejlade å frågade, vilket i sin tur har missuppfattats av återberättaren. Jag mailade också Webhallen och frågade. Svaret jag fick var, "vi får vänta och se hur det blir med posten"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 jag kan inte förstå varför dom flesta har bokat spelet på CDON. Spelet kostar 579 kr där och på spelbutiken.se så kostar den endast 499 kr. Dessutom så har jag fått ett mycket trevligt bemötande varje gång jag har mailat dom och dom har alltid svarat på mina mail inom 24 timmar. Jag mailade även dom och frågade om jag kommer att få den nästa fredag och då sa dom att alla som bokat före 15 oktober kommer att ha spelet på releasedagen. Sedan har jag också hört att CDON slarvar mycket med sina leveranser. Webhallen är ju inte ett dåligt ställe heller men nackdelen är att det ligger i stockholm och poststrejken kanske bryter ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) jag kan inte förstå varför dom flesta har bokat spelet på CDON. Spelet kostar 579 kr där och på spelbutiken.se så kostar den endast 499 kr. Dessutom så har jag fått ett mycket trevligt bemötande varje gång jag har mailat dom och dom har alltid svarat på mina mail inom 24 timmar. Jag mailade även dom och frågade om jag kommer att få den nästa fredag och då sa dom att alla som bokat före 15 oktober kommer att ha spelet på releasedagen. Sedan har jag också hört att CDON slarvar mycket med sina leveranser. Webhallen är ju inte ett dåligt ställe heller men nackdelen är att det ligger i stockholm och poststrejken kanske bryter ut. för att man stödjer GTAsajten genom att boka via cdon, och man fick de billigare ett tag plus att dom bjussa på frakten då.. edit: de har också sagt att man kommer få sitt spel i brevlådan på releasedagen i det erbjudandet.. Redigerad 21 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 för (ca) ett år sedan så beställde jag på cdon.com och då tog dom bara pengar av mig och gav mig aldrig spelet :'( Så jag köpte det på affären istället... Men nu har jag beställt GTA SA där och hoppas dom kan hålla sitt löfte nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 du simpa88 så är det en del som beställde Vice City och fick det 3 veckor efter.. från spelbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 för (ca) ett år sedan så beställde jag på cdon.com och då tog dom bara pengar av mig och gav mig aldrig spelet :'( Så jag köpte det på affären istället... Men nu har jag beställt GTA SA där och hoppas dom kan hålla sitt löfte nu iaf Fick du tillbaka dina pengar eller fick du spelet senare? Jag hade sett till att få tillbaka mina pengar åtminstånde. Ifall du inte fick det ska du nog kontakta Konsumentverket. Du kommer garanterat få dina pengar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 har bokat på webhallen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 webhallen har nu börjat skriva "Förboka nu, du får troligtvis inte tag i det någon annanstans!" om san andreas, lol eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Varför inte bara boka i en affär så slipper man oroandet. tex. EB GAMES:byt in två spel och betala endast 99kr Redigerad 22 oktober, 2004 av daggeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 har själv bokat på webbhallen, 550:- rätt bra till skilnad från Game cirka 650:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts