Jump to content

Webbhallen , it's okey

JoinAS
 Share

Recommended Posts

Min kompis har beställt GTA SA från webbhallen , och han sa till mig att han har fått hem ett brev som det stod att dom som hade beställt därifrån inte behövre vara oroliga att ni inte får spelet , för det får ni ! B) tänkta bara lugna er lite om ni inte visste....

Själv har jag beställt från CDON ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är också garanterat ett exemplar för jag praktiserar på megastore där ska dem lägga undan ett exemplar åt mig för jag är ledig den 29:e.. men jag åker in dit och hämtar det så fort jag vaknar....

känns som jag har skrytit om mig praktik ett antal gånger nu... men det är det värd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis har beställt GTA SA från webbhallen , och han sa till mig att han har fått hem ett brev som det stod att dom som hade beställt därifrån inte behövre vara oroliga att ni inte får spelet , för det får ni ! ;) tänkta bara lugna er lite om ni inte visste....

Själv har jag beställt från CDON :)

Okej, märkligt. Jag har också beställt från Webhallen, men inte fått hem nåt brev. Borde jag ha fått det eller? Om det nu stämmer är det till stor lättnad. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan inte förstå varför dom flesta har bokat spelet på CDON. Spelet kostar 579 kr där och på spelbutiken.se så kostar den endast 499 kr. Dessutom så har jag fått ett mycket trevligt bemötande varje gång jag har mailat dom och dom har alltid svarat på mina mail inom 24 timmar. Jag mailade även dom och frågade om jag kommer att få den nästa fredag och då sa dom att alla som bokat före 15 oktober kommer att ha spelet på releasedagen. Sedan har jag också hört att CDON slarvar mycket med sina leveranser. Webhallen är ju inte ett dåligt ställe heller men nackdelen är att det ligger i stockholm och poststrejken kanske bryter ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan inte förstå varför dom flesta har bokat spelet på CDON. Spelet kostar 579 kr där och på spelbutiken.se så kostar den endast 499 kr. Dessutom så har jag fått ett mycket trevligt bemötande varje gång jag har mailat dom och dom har alltid svarat på mina mail inom 24 timmar. Jag mailade även dom och frågade om jag kommer att få den nästa fredag och då sa dom att alla som bokat före 15 oktober kommer att ha spelet på releasedagen. Sedan har jag också hört att CDON slarvar mycket med sina leveranser. Webhallen är ju inte ett dåligt ställe heller men nackdelen är att det ligger i stockholm och poststrejken kanske bryter ut.

för att man stödjer GTAsajten genom att boka via cdon, och man fick de billigare ett tag plus att dom bjussa på frakten då..

edit: de har också sagt att man kommer få sitt spel i brevlådan på releasedagen i det erbjudandet..

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för (ca) ett år sedan så beställde jag på cdon.com och då tog dom bara pengar av mig och gav mig aldrig spelet :'(

Så jag köpte det på affären istället...

Men nu har jag beställt GTA SA där och hoppas dom kan hålla sitt löfte nu iaf :(

Fick du tillbaka dina pengar eller fick du spelet senare? Jag hade sett till att få tillbaka mina pengar åtminstånde. Ifall du inte fick det ska du nog kontakta Konsumentverket. Du kommer garanterat få dina pengar då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor