Jacker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Startar en ny sån här med, trots att den "gammla" bara är en dag. Sen kände vi inte till området Tierra Robada igår heller, så vi har ett nytt alternativ. Vote: Whetstone - Mount Chiliad, Highway 1, Angel Pine, tunnlar genom Chiliad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Hmm, råkade visst trycka fel, blev Bone County när jag skulle röstat whetstone... Ville ju ha Mount Chiliad, vet inte ens vad som finns i Bone County... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Då är officiella hemsidan bra. http://www.rockstargames.com/sanandreas/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 känner bara till Highway 1Mount Chiliad Angel Pine i Whetstone Vote: Whetstone Highway, 1 Mount Chiliad, Angel Pine, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Då är officiella hemsidan bra. http://www.rockstargames.com/sanandreas/ Hmm, dom har ju faktist den förmodade militärbasen där, då var väl rösten inte helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vote: bone county öken.. trevligt, eller men jag ser mycket fram emot alla delar.. fast för mig spelar inte stadsdelarna så stor roll, snarare fordonen, klart det är roligt med många ställen att köra omkring på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vote: bone yeah area 51 (antagligen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vote: Bone County. Öken..spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 red county eller flint county kunde inte välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Lol! I den förra pollen rösta en person på Bone County, nu leder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Lol! I den förra pollen rösta en person på Bone County, nu leder den. Ojojoj, okka påverkar! Jag var den som la den enda rösten på Bone County om jag inte misstar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts