MyStiC Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) 29 oktober 2004: Jag vaknar av att pappa väcker mig ca 07.00 Äter frukost kopplar ut datorn och skärmen. Langar in i bilen .. Tar playstation 2 och slänger in i fram sätet Okej inte slänger men lägger in det och smeker och pussar.. Sen sticker jag till Game på stan och köper SA för 549:- Sen åker vi till Skärblacka på mosstorp skolan och kopplar in datan.. Vi ska nämligen ha LAN. 69 pers tror jag .. Kopplar upp en tv på skolan stoppar in Ps'2.. Och lägger in SA, Om in Ps2 vill jävlas med mig som det gjorde igår,Det ville inte öppna luckan !!! Men om det funkar så blir det nog mer folk vid Playstation 2't än vid datorerna Redigerad 22 oktober, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Vaknar när jag Vaknar ringer en polare med bil som kör mig till EB Games på Triangeln i Malmö äter en glass dreglar lite på fodralet hem och börjar svära för att ungen glor på Smurfarna eller nåt packar ner mitt PS 2 och flyttar in det till min mäktiga 20:tums TV i sovrummet ber polaren och fara dit pepparn inte växer bråkar med flickvännen för att jag svurit framför dottern ger henne en kudde och ett täcke och låser in mig i sovrummet och tar ut resterande semester och försvinner in till mitt nya Kriminella liv hehe. Ha Det Bäst Respekt Till Er Alla jag överdriver icke sånt här liv lever jag vet precis vad som händer hade ingen dotter när Vice City kom ut men allt annat hände då "nästan" iallafall hehe Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 JAG VILL HA PIRATBILDER TILL SA Jag med, men jag vet inte vart man kan få det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag med, men jag vet inte vart man kan få det Faktiskt, det verkar ju vara helt tabu på den här sidan. Fattar inte varför? Det är ju bara skönt med lite bekräftelse efter alla spekulationer kring exempelvis skateboarding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Faktiskt, det verkar ju vara helt tabu på den här sidan. Fattar inte varför? Det är ju bara skönt med lite bekräftelse efter alla spekulationer kring exempelvis skateboarding. Ja precis.. Jag förstår inte varför man inte kan få se :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ja precis.. Jag förstår inte varför man inte kan få se :S ja vill ha lite överraskningar när det kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 29 oktober 2004: Jag vaknar av att pappa väcker mig ca 07.00 Äter frukost kopplar ut datorn och skärmen. Langar in i bilen .. Tar playstation 2 och slänger in i fram sätet Okej inte slänger men lägger in det och smeker och pussar.. Sen sticker jag till Game på stan och köper SA för 549:- Sen åker vi till Skärblacka på mosstorp skolan och kopplar in datan.. Vi ska nämligen ha LAN. 69 pers tror jag .. Kopplar upp en tv på skolan stoppar in Ps'2.. Och lägger in SA, Om in Ps2 vill jävlas med mig som det gjorde igår,Det ville inte öppna luckan !!! Men om det funkar så blir det nog mer folk vid Playstation 2't än vid datorerna orka att alla ska se.. skönare att lira själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 säger det atwa.. vill ju spela själv... men när det blir den 29:onde så kommer jag inte kunna sova länre än 7:00 av förväntan men så sitter jag väll vid datan tills morsan vaknar tar mina pengar och sticker till ica och tar ut spelet kutar hem och kopplar in ps2:an (det är i min syrras rum) så sätter jag in det och är helt fylld av innre förväntan och väntar ivrigt på att det ska starta.. sen när ja fått igång det så ska ja titta runt lite och sen så ska jag göra lite uppdrag och kanske komma till andra staden... ( beror på hur många uppdrag och hur länge ja orkar spela) vill ju inte bli trött på det direkt(knappast) och köra lite bilar och sånt.,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 vaknar 7.30 åker till skolan som börjar 8.45, kutar hem efter sista lektionen som är gympa, (dumpar avslappningen i slutet ) käkar något när jag kommer hem, drar till tradition i KB, åker hem, lägger spelet i mitt rum, och sen måste jag dra på bandyträning ( ) som slutar kl.21.00... kommer hem spelar hela helgen och höstlovet förmodligen ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bergeling Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jepp min mossa väcker mig KL 07.00 på morgonen så säger jag att jag inte mår så bra. sen frågar jag henne om hon kan köra ner och köpa det när dom öppnar på game masters sen kommer vell jag sitta klistrad framför tv hela helgen och hela lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag ska skriva hela dagen.. jag vaknar 6.40 av min morsa.. drar till plugget 8.00.. efter sista lektionen som slutar 13.00.. kutar jag hem lämnar ryggsäcken tar mina pengar och skyndar ner till webhallen.. hämtar ut spelet.. springer hem.. sitter och tittar på det i 10 minuter.. sen sätter jag i det och spelar hela höstlovet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jepp min mossa väcker mig KL 07.00 på morgonen så säger jag att jag inte mår så bra. sen frågar jag henne om hon kan köra ner och köpa det när dom öppnar på game masters sen kommer vell jag sitta klistrad framför tv hela helgen och hela lovet. själv så ska jag ta hårtorken på pannan o säga att ja e *host* lite *host* varm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vakna, gå i skolan, gå hem, vara hemma, sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vakna, gå i skolan, gå hem, vara hemma, sova. skaru inte köpa SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 orka att alla ska se.. skönare att lira själv.. Eum joo.. det va därför jag menat.. men det vart lite fel kom inte på hur jag skulle förklara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Edit:råka skriva på fel ställe fy skäms på mig Redigerad 22 oktober, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vakna, gå i skolan, gå hem, vara hemma, sova. OMFG ska du inte köpa SA?!?!?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vakna, gå i skolan, gå hem, vara hemma, sova. Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Yikes, 29 är ju en fredag kom jag just på.. Hade för mig att det var en torsdag, nåja, det ändrar inte mycket av mina planer. Mer än att jag eventuellt måste dra på mig mer frånvaro för att kunna köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Åker till New York den 29:e. Se om man inte köper det där. Är borta en vecka sen får man börja spela när man kommer hem fredagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts