Jump to content

Va händer den 29:e

Share

Recommended Posts

29 oktober 2004:

Jag vaknar av att pappa väcker mig ca 07.00 :teehee:

Äter frukost kopplar ut datorn och skärmen. Langar in i bilen ..

Tar playstation 2 och slänger in i fram sätet Okej inte slänger men lägger in det och smeker och pussar..

Sen sticker jag till Game på stan och köper SA för 549:- :P

Sen åker vi till Skärblacka på mosstorp skolan och kopplar in datan.. Vi ska nämligen ha LAN. 69 pers tror jag .. :rolleyes:

Kopplar upp en tv på skolan stoppar in Ps'2..

Och lägger in SA, Om in Ps2 vill jävlas med mig som det gjorde igår,Det ville inte öppna luckan !!! :angry:

Men om det funkar så blir det nog mer folk vid Playstation 2't än vid datorerna :D:P

Redigerad av Gta_Fan_4_Life
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vaknar när jag Vaknar ringer en polare med bil som kör mig till EB Games på Triangeln i Malmö äter en glass dreglar lite på fodralet hem och börjar svära för att ungen glor på Smurfarna eller nåt packar ner mitt PS 2 och flyttar in det till min mäktiga 20:tums TV i sovrummet ber polaren och fara dit pepparn inte växer bråkar med flickvännen för att jag svurit framför dottern ger henne en kudde och ett täcke och låser in mig i sovrummet och tar ut resterande semester och försvinner in till mitt nya Kriminella liv hehe.

Ha Det Bäst Respekt Till Er Alla

jag överdriver icke sånt här liv lever jag vet precis vad som händer hade ingen dotter när Vice City kom ut men allt annat hände då "nästan" iallafall hehe

Redigerad av Hawkeye
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

29 oktober 2004:

Jag vaknar av att pappa väcker mig ca 07.00 :teehee:

Äter frukost kopplar ut datorn och skärmen. Langar in i bilen ..

Tar playstation 2 och slänger in i fram sätet Okej inte slänger men lägger in det och smeker och pussar..

Sen sticker jag till Game på stan och köper SA för 549:- :P

Sen åker vi till Skärblacka på mosstorp skolan och kopplar in datan.. Vi ska nämligen ha LAN. 69 pers tror jag .. :rolleyes:

Kopplar upp en tv på skolan stoppar in Ps'2..

Och lägger in SA, Om in Ps2 vill jävlas med mig som det gjorde igår,Det ville inte öppna luckan !!! :angry:

Men om det funkar så blir det nog mer folk vid Playstation 2't än vid datorerna :D:P

orka att alla ska se.. skönare att lira själv..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

säger det atwa.. vill ju spela själv... :rolleyes: men när det blir den 29:onde så kommer jag inte kunna sova länre än 7:00 av förväntan men så sitter jag väll vid datan tills morsan vaknar tar mina pengar och sticker till ica och tar ut spelet kutar hem och kopplar in ps2:an (det är i min syrras rum) så sätter jag in det och är helt fylld av innre förväntan och väntar ivrigt på att det ska starta.. sen när ja fått igång det så ska ja titta runt lite och sen så ska jag göra lite uppdrag och kanske komma till andra staden... ( beror på hur många uppdrag och hur länge ja orkar spela) vill ju inte bli trött på det direkt(knappast) och köra lite bilar och sånt.,.. :P:teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vaknar 7.30 åker till skolan som börjar 8.45, kutar hem efter sista lektionen som är gympa, (dumpar avslappningen i slutet :P) käkar något när jag kommer hem, drar till tradition i KB, åker hem, lägger spelet i mitt rum, och sen måste jag dra på bandyträning ( :rolleyes: ) som slutar kl.21.00... kommer hem spelar hela helgen och höstlovet förmodligen :teehee:.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ska skriva hela dagen..

jag vaknar 6.40 av min morsa.. drar till plugget 8.00.. efter sista lektionen som slutar 13.00.. kutar jag hem lämnar ryggsäcken tar mina pengar och skyndar ner till webhallen.. hämtar ut spelet.. springer hem.. sitter och tittar på det i 10 minuter.. sen sätter jag i det och spelar hela höstlovet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jepp min mossa väcker mig KL 07.00 på morgonen så säger jag att jag inte mår så bra.

sen frågar jag henne om hon kan köra ner och köpa det när dom öppnar på game masters sen kommer vell jag sitta klistrad framför tv hela helgen och hela lovet. :rolleyes:

själv så ska jag ta hårtorken på pannan o säga att ja e *host* lite *host* varm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor