sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Skit att dom flyttade fram releasen annars hade det kommit idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Skit att dom flyttade fram releasen annars hade det kommit idag men rätt skönt.. för när det kommer är det höstlov.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 inte för mig mitt höstlov börjar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Har lov just då så jag åker väl in till Game och kvitterar ut spelet. Åker genast hemmåt, läser troligen manualen på bussen hem också. När jag sprungit hem stänger jag dörren, drar ut telefonjacket, stänger av mobilen och släcker ner rummet. Sedan spelar jag hela kvällen, förutom matpaus, samt hela natten fram till 4-5. Sedan måste jag sova eftersom jag har träning dagen därpå. Redigerad 22 oktober, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Falcore Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vaknar 7.30 går till skolan 8.15. Slutar 11.10 sitter sen framför brevlådan tills spelet ramlar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vaknar 7.30 går till skolan 8.15. Slutar 11.10 sitter sen framför brevlådan tills spelet ramlar in. kommer att sitta på balkongen tills jag ser post snubben vrålar på som f*n till brevlådan sid the och väntar !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Haha, perfekt dag att fylla år på. Grattis i förskott! Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag går upp vid 9 och käkar frukost, väntar tills posten kommit runt 11.30 och sen spelar jag till 13.00 innan jag drar iväg till rookiefestivalen i h-fred. jävla piss att spelet skulle komma just då, kan ju inte spela förrän söndagen och då är lovet nästan slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag kommer nästan först till webhallen typ.. slutar 13.00.. fyfan vad jag ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag går till skolan till 13.40 drar och hämtar SA efter. Åker buss hem och kollar kanske lite på fodralet och manualen om väntan blir för outlidlig. När jag går av bussen drar jag förbi min morbror och lånar hans PS2 sen drar jag hem och spelar som en ********** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag går till skolan till 13.40 drar och hämtar SA efter. Åker buss hem och kollar kanske lite på fodralet och manualen om väntan blir för outlidlig. När jag går av bussen drar jag förbi min morbror och lånar hans PS2 sen drar jag hem och spelar som en ********** har du inget eget ps2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Går till skolan råkar bli sjuk går efter maten. Åker ner till stan hämtar ut det fort går runt på stan och kollar lite sen åker ja hem. Går av vid pizzerian och köpper en kebab rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag vaknar, duschar och går till skolan sen går jag till tradition och köper gta advance, san andreas och spelar hela lovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag vaknar, duschar och går till skolan sen går jag till tradition och köper gta advance, san andreas och spelar hela lovet VA GTA Advance också!!!!!!!!!! det skulle bli en riktigt rolig dag om ja fick båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 VA GTA Advance också!!!!!!!!!! det skulle bli en riktigt rolig dag om ja fick båda Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad e GTA advance då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Vad e GTA advance då? GTA till GB Advance? kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 JAG VILL HA PIRATBILDER TILL SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Aha ok ja fattar hehe ja e lite seg ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 JAG VILL HA PIRATBILDER TILL SA Jaha? Grattis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts