bodysnatcher Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag stiger upp runt klockan 07:00 äter frukost, kollar på TV, klär på mig och går iväg för att ta bussen till praon. Slutar praon med tanke på att det är sista dagen på min prao kanske runt 13:00 eller 14:00 och hoppar på tåget ner mot stan och springer sedan mot EB games och hämtar mitt exemplar av San Andreas. Springer till bussen som går hem. Sen från bussen springer jag hem och börjar lira. Rätt mycket springande men det får man stå ut med .. Fast det kanske inte blir som jag tänkt mig, EB games kanske har nattöppet mellan 28-29 okt så jag hämtar väl det på natten isåfall.. Over And Out.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vaknar, tänker "Fan va gött! Fredag!"... går till skolan och kommer hem... gråter för att jag inte har något PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag har höstlov då på Fredagen och börjar skolan igen på måndagen. Inte nog med det så låter mitt PS2 mer än en j****a mikro. Sen är kusinen hemma hos en och så kommer han också spela det. Bara för det så kommer jag inte få klara alla uppdrag själv första gången jag drar igenom det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vaknar, tänker "Fan va gött! Fredag!"... går till skolan och kommer hem... gråter för att jag inte har något PS2... tycker synd om dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Går till skolan 8.00 som vanligt slutar 12.00 lubbar hem hämtar pengar drar och hämtar spelet.Kommer hem sätter upp lite nachos och godis och dricka sitter och spelar hela helgen slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag vaknar typ 8.20 kollar på Simpson till 8.30 går upp ur sängen tar en eller 2 teskedar kräm duschar tar på mig drar till skolan, Tänker knappt på någonting annat en på SA slutar 12.15 cyklar snabbt som FAN! hem mossan är antagligen hemma vi drar (hon KÖR!) till Tradition slänger upp en hundring får tillbax en krona drar hem snabbt som fan och spelar ihjäl mig och tycker synd om alla som inte har ett PS2, Och spelar, spelar, spelar Har novemberlov då så de e lyx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Jag drar till tandläkaren kl 08:00 och drar till skolan kl 09:00 till 13:55 och åker buss med kompisen till tradition och hämtar spelet och spelar hela lovet.. Redigerad 20 oktober, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 alla som slutar innan 1 är så j***a LYCKOST SJÄLv slutar man 15.15 efter en lång spanska lexion! MEN JAG FÅR HOPPAS ATT DE E INGEN TRÄNING DEN 29:e FÖR då KAN JAG SPELA HUR MYCKET SOM HELST MEN INTE OM DE E MATCH, F*N DÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Som tur är så är jag ledig på fredagar från skolan, hämtar spelet på vivo menyn går hem och lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 åker in till stan med en polare runt 04.00 (skolkar) sen väntar vi tills nån butik öppnar, så köper vi det först av alla nästan, sen drar vi hem till mig å spelar järnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 29: Jag vaknar kollar brevlådan öppnar spelar spelar...äter(medans jag spelar)...spelar spelar...sover...med ett öga och spelar med det andra... etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag har Höstlov ! Jag kommer hem från Sthlm med tåget och stiger av vid Gävle central på onsdag kväll. På centralen möts jag av min kompis som också ska köpa spelet. Vi går hem till mig och har lite skoj på kvällen före den stora dagen. Vi ställer 3 väckar klockor på 06.00 Vi vaknar av ljudet på morgonen. Vi stiger upp hastigt och klär på oss och käkar frukost med ett illamående sug efter längtan av spelet . Vi hämtar pengar och gör oss i ordning .... sätter oss och spelar " Burnout 3 " på mitt rum tills klockan slår 07.30 07.30 går vi stillsamt ner mot game och står utanför och huttrar i (ca) 2 timmar till klockan 10.00 . ( vi vill verkligen få det här spelet ) . Först öppnar gallerian och vi springer fram till Game och står där i värmen tills gallret åker upp och då springer vi fram till kassan och frågar om spelet kommit in ännu. Om svaret blir nej och att det kommer senare på dagen så står vi i affären tills spelet kommer in. Om svaret blir ja så skiljs vi där och var och en tar sig hem till sig... Jesper cyklar till Fridhem Jag går tillbaka hemmåt alldeles i närheten. Väl hemms så blir jag kissnödig och går på toa med spelet i handen så att ingen kan ta det När jag blir klar så rusar jag in till mitt rum och slår på ps2 och slussar in skivan. Läser manualen tills intror börjar. Sedan spelar jag röven av mig LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag har Höstlov ! Jag kommer hem från Sthlm med tåget och stiger av vid Gävle central på onsdag kväll. På centralen möts jag av min kompis som också ska köpa spelet. Vi går hem till mig och har lite skoj på kvällen före den stora dagen. Vi ställer 3 väckar klockor på 06.00 Vi vaknar av ljudet på morgonen. Vi stiger upp hastigt och klär på oss och käkar frukost med ett illamående sug efter längtan av spelet . Vi hämtar pengar och gör oss i ordning .... sätter oss och spelar " Burnout 3 " på mitt rum tills klockan slår 07.30 07.30 går vi stillsamt ner mot game och står utanför och huttrar i (ca) 2 timmar till klockan 10.00 . ( vi vill verkligen få det här spelet ) . Först öppnar gallerian och vi springer fram till Game och står där i värmen tills gallret åker upp och då springer vi fram till kassan och frågar om spelet kommit in ännu. Om svaret blir nej och att det kommer senare på dagen så står vi i affären tills spelet kommer in. Om svaret blir ja så skiljs vi där och var och en tar sig hem till sig... Jesper cyklar till Fridhem Jag går tillbaka hemmåt alldeles i närheten. Väl hemms så blir jag kissnödig och går på toa med spelet i handen så att ingen kan ta det När jag blir klar så rusar jag in till mitt rum och slår på ps2 och slussar in skivan. Läser manualen tills intror börjar. Sedan spelar jag röven av mig LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!! Ta det lugt så du inte tappar spelet i toan, vore ju synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag har prao och slutar typ 15:00, men praoen e på Landvetter flygplats så det tar värsta tiden å åka hem! Fast jag kan nog fixa så att nån i min familj hämtar ut spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vaknar upp, går till skolan, kommer hem, sliter upp kartongen och plasten och finner med min tur att endast en fjärdedels skiva ligger i förpackningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ska väl hämta det, sen hemma och spela de BTW: va är det för dag? måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Ska kröka med nåra polare.. och tvinga en polare ta hit gta sa och ps2 så ska vi spela och kröka hela natten! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS! Skulle jag PS2 skulle jag skolka tills jag tröttnat på gta sa Redigerad 20 oktober, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kanske lite offtopic men om man beställer på cdon får man det i brevlådan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ska väl hämta det, sen hemma och spela de BTW: va är det för dag? måndag? Onsdag, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ja ska dra till eb games klockan 23.45 på torsdagen sen köa sen cykla hem och sen lira hela natten å hela helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts