Maxz Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Har ladda några bakgrunds bilder med lite andra menyer o sånt från AstonShell Ska få ny dator med XP Pro snart (har ME nu). Undrar då vart jag ska lägga in dom bilderna jag laddat? Kanske vet men är noob på XP för har aldrig haft det. Men frågar nu så jag vet :"> EDIT: Står säkert på AstonShell men någon kanske kan berätta på svenska istället för engelska Redigerad 20 oktober, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 AstonShell är inget ställe man laddar ner bakgrundsbilder, det är stor skillnad mellan bakgrundsbilder och AstonShell UI (User Interface = Gränsnitt) skins. AstonShell ersätter skrivbordet, dvs allt som finns där (ikoner, plugins, whatever), och ibland även taskbar. Börja med att tanka AstonShell och installera det, sedan får du väl lägga skins:en i någon mapp eller installera dem från programmet. Ingen aning eftersom jag aldrig använt Aston Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ok tackar för hjälpen men har hört att det bara är 30 dagar man kan andvända det sedan måste man betala! Finns det då någon annat prog som är gratis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ok tackar för hjälpen men har hört att det bara är 30 dagar man kan andvända det sedan måste man betala! Finns det då någon annat prog som är gratis ? nej, finns inget liknande som är gratis, iaf inte vad jag vet. De flesta är trial-versions eller så är de för komplicerade för dig antar jag (ta inte illa upp, men det verkar så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Följer XpStyle med i Xp när man köper det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Följer XpStyle med i Xp när man köper det? Nej, men det är gratis att ladda ned på internet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Följer XpStyle med i Xp när man köper det? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Okej! Shareware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Okej! Shareware? Det är jag faktiskt inte säker på.. edit: Kollade, det var trial-version.. Redigerad 22 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det heter StyleXP, och man får inte med det när man köper XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts