Jump to content

Styles

Maxz
 Share

Recommended Posts

Har ladda några bakgrunds bilder med lite andra menyer o sånt från AstonShell

Ska få ny dator med XP Pro snart (har ME nu).

Undrar då vart jag ska lägga in dom bilderna jag laddat? Kanske vet men är noob på XP för har aldrig haft det. Men frågar nu så jag vet :">

EDIT: Står säkert på AstonShell men någon kanske kan berätta på svenska istället för engelska ^_^

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AstonShell är inget ställe man laddar ner bakgrundsbilder, det är stor skillnad mellan bakgrundsbilder och AstonShell UI (User Interface = Gränsnitt) skins.

AstonShell ersätter skrivbordet, dvs allt som finns där (ikoner, plugins, whatever), och ibland även taskbar.

Börja med att tanka AstonShell och installera det, sedan får du väl lägga skins:en i någon mapp eller installera dem från programmet. Ingen aning eftersom jag aldrig använt Aston

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok tackar för hjälpen men har hört att det bara är 30 dagar man kan andvända det sedan måste man betala!

Finns det då någon annat prog som är gratis ?

nej, finns inget liknande som är gratis, iaf inte vad jag vet. De flesta är trial-versions eller så är de för komplicerade för dig antar jag (ta inte illa upp, men det verkar så)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor