Foo Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Nä jag var i en spelbutik såg jag på ett bord ligga några DVD filmer vid namn Grand Theft Auto som som såg ut att vara gjorda runt 80-talet... Det handlar om ett gäng ungdomar som åker runt och snor superbilar och sånt men jag vet inte om den har med GTA-serien att göra eller om det är därifrån R* har fått sin ide om GTA-spelen. Eller har R* gjort denna film så att den är ny kanske... JAg tänkte köpa den men priset var 99:- ...och jag vet att den här topicen passar lika bra här som i Allmänt GTA-snack så ni behöver inte säga "fel topic"... Redigerad 20 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 den finns på ginza.se också 15 bilkrockar, 23 demolerade fordon och 24 explosioner talar sitt tydliga språk. Här blir det full rulle från början till slut. Sam och Paula är på väg till Las Vegas för att gifta sig, men det tycker inte hennes far om så han utfäster en belöning på en kvarts miljon till den som kan stoppa dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Japp var väl uppe som nyhet på gtasajten för sådär ett år sen. Redigerad 20 oktober, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Du borde inte känna dig tvingad att köpa den, för den har inget med GTA-spelserien att gör (förutom omslaget) och den är inte så värst bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Tyckte att den var rätt seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Bara för att den heter Grand Theft Auto så behöver det inte handla om GTA. Grand Theft Auto betyder ju: "Stor bilstöld". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Bara för att den heter Grand Theft Auto så behöver det inte handla om GTA. Grand Theft Auto betyder ju: "Stor bilstöld". den behöver inte handla om GTA, men DMA och R* har typ inspirerats av filmen (tror jag) med tanke på att det är (osäker) pricedown teckensnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts