Wern Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 finns 8:balls bombshop i vice? har aldrig sett den iaf men den finns på vissa kartor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Om du har gjort alla taxiuppdrag så är det ett uppdrag där du ska hämta Mercedes (vad hon nu heter) på den planen nära vattnet finns 8-Balls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jepp den finns. När du kör uppdraget för Taxi företaget så ringer "Mercedes" dig, men i själva verket är det nån annan. Du kör till en ganska öppen yta i hamnen på andra ön. Längst bort på den ytan finns det 2 garage, det ena med en "8" på sig har jag för mig. Bara köra in där och ut, och sen lämnar du bilen på ett passande ställe och sen detonerar du bomben med kontrollen du får med på säkert avstånd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jepp den finns. När du kör uppdraget för Taxi företaget så ringer "Mercedes" dig, men i själva verket är det nån annan. Du kör till en ganska öppen yta i hamnen på andra ön. Längst bort på den ytan finns det 2 garage, det ena med en "8" på sig har jag för mig. Bara köra in där och ut, och sen lämnar du bilen på ett passande ställe och sen detonerar du bomben med kontrollen du får med på säkert avstånd.. Gammal tråd men. om någon ser detta : Det är det där updraget när man ska hämta mercedes för kaufman cab och då helt plötsligt stängs grinden och 10 "NORMALA" taxi's kommer in. då ska du klara dig i en viss tid och sen döda en person. då får du Zebra cab. Där inne fins det iaf en 8:ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det är skit. När man har 100 % så buggar bilbomben ut, precis som granaterna med kontrollen. Jag hoppas de har testat SA ordentligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det är skit. När man har 100 % så buggar bilbomben ut, precis som granaterna med kontrollen. Jag hoppas de har testat SA ordentligt... Det är för att man får obegränsat med ammo, fast det inte är meningen att man ska ha ammo till "detonatorn". Då går det som det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) här är en anan tråd till'et. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13801 och här är en bild till de, tagen av mig . btw. tack cortez, det ska jag komma ihåg. Redigerad 21 oktober, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 här är en anan tråd till'et. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13801 Tänkte direktlänka till den bild jag bifogade i den topicen, men går inte det? Det ska gå! Jag har sett nån annan som gjort så iaf http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1081914993.jpg Högerklicka på bilden, och ta Egenskaper.(ja på internet) så får du internetadressen, andvänd img koden för att få bilden hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts