Timpa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 One of rival gangs that "moved in" after the OGF's fall. Situated in Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det är väl ändå japanska maffian. Har ni inte sett Kill Bill? kinesiska maffian är Triads, japanska maffian heter Yakusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Sant, fel av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 The Flats kanske är Rosenberg, Maccer och Kent Pauls gäng? Eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ken Rosenberg och Kent Paul hade väl igenting gemensamt i Vice City. Dessutom är jag tveksam till att Kent Paul skulle vara med överhuvudtaget (med hänvisning till trailern), däremot liknar den där snubben i mitten (i trailern) Rosenberg en aning. Ni vet väl att den figuren kommer från filmen Carlito's Way, det är vad jag tror iaf. David Kleinfeld spelas av Sean Penn och är en riktigt korrumperad advokat, precis som Ken Rosenberg. Se den filmen om ni inte redan har gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ken Rosenberg och Kent Paul hade väl igenting gemensamt i Vice City. Dessutom är jag tveksam till att Kent Paul skulle vara med överhuvudtaget (med hänvisning till trailern), däremot liknar den där snubben i mitten (i trailern) Rosenberg en aning. Ni vet väl att den figuren kommer från filmen Carlito's Way, det är vad jag tror iaf. David Kleinfeld spelas av Sean Penn och är en riktigt korrumperad advokat, precis som Ken Rosenberg. Se den filmen om ni inte redan har gjort det! Kent Paul skall vara med, eller åt minstånne så är hans röstskådespelare med på Casting-listan och jag antar att dom inte låter honom spela någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 jag tror att Michael Corleone kommer styra i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Ett kasion ägs tydligen av maffian Sen ett annat har kontakt med "the triad" (vette fan va man kallar dom på svenska)... The Triads kallas för Triaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts