nicke Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Finns det några nya gäng i las venturas? kunde inte kolla upp allt på hemsidan eftersom det gick så jäkla segt. nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ja klart det finns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Nä, inte vad jag kunde se. Dom sa bara om några "rap-wannabies" ungar utanför nån affär. Men det var inget gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Ett kasion ägs tydligen av maffian Sen ett annat har kontakt med "the triad" (vette fan va man kallar dom på svenska)... Redigerad 20 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timpa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Street grove family, The Ballas, Varios Los Aztecas, Los Santos Vagos, San Fierro Rifa, Da Nang Boys och The Flaats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 timpa va vet du om The flaats? blev nyfiken, ja har bara sett att dom nämnts en enda gång för evig heter sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 kommer garanterat vara gäng där...men dom vill ju inte avslöja allt såklart...och vad timpa snackar om vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ett kasion ägs tydligen av maffian Sen ett annat har kontakt med "the triad" (vette fan va man kallar dom på svenska)... Kinesiska maffian eller triaderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 kommer garanterat vara gäng där...men dom vill ju inte avslöja allt såklart...och vad timpa snackar om vet jag inte Han rabblar upp alla gängen i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 haha ja men det har inget med detta att göra och han skriver dessutom fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 haha ja men det har inget med detta att göra och han skriver dessutom fel faktiskt så stämmer det Här är lite länkar som bevisar det: Bevis 1 Bevis 2 Bevis 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 va??? bevisar dom där sidorna att alla gängen finns i las venturas alltså, haha herregud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kinesiska maffian eller triaderna förstår, det var för självklart för att min hjärna skulle komma på det, men ska komma ihåg det till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) va??? bevisar dom där sidorna att alla gängen finns i las venturas alltså, haha herregud Men din j*vla *****. Jag skriver om hela spelet. om du skulle läst vad som stod på sidorna skulle du fattat det Tur att inte alla är som dig på det här forumet! Redigerad 20 oktober, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kinesiska maffian eller triaderna Det är väl ändå japanska maffian. Har ni inte sett Kill Bill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det är väl ändå japanska maffian. Har ni inte sett Kill Bill? Håller mig till att kalla dom "Sura fisk-gubbarna" efter GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag kan nog tänka mig att eftersom Salvatore Leone är med i det här spelet också så kanske det är den italienska maffian som styr i Las Venturas alla trådar håller ihop Känn min vrede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 lille vän, ska försöka ta det lungt så du fattar nu alias....denna topic handlar inte om hela spelet...det borde räcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Det är väl ändå japanska maffian. Har ni inte sett Kill Bill? japanska maffian är väl snarare yakuzan, det är ju dom som är med i kill bill dessutom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ja AgamemnoN japanska är yakuza och kinesiska är triad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts