Jump to content

Min nya skapelse!

pinner
 Share

Recommended Posts

Nu har jag börjat på en ny bil Dodge Daytonan vet jag inte om den kommer bli klar men jag har inte slängt den än.

Här kommer i alla fall den första bilden på den nya bilen som är en modell jag vet att det redan finns många av men det gör inget med en till.

jag har arbetat med den i ett tag men inte i lika högt tempo som jag brukar och hitintills har jag kommit up i 400 faces.

Edit: Jag glömde visst det viktiga, Bilden

post-11-1098282617_thumb.jpg

Redigerad av pinner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag börjat på en ny bil Dodge Daytonan vet jag inte om den kommer bli klar men jag har inte slängt den än.

Här kommer i alla fall den första bilden på den nya bilen som är en modell jag vet att det redan finns många av men det gör inget med en till.

jag har arbetat med den i ett tag men inte i lika högt tempo som jag brukar och hitintills har jag kommit up i 400 faces.

Edit: Jag glömde visst det viktiga, Bilden

Det där ÄR ju en Toyota Supra.

Har du mailat in fel bild, eller?

Skicka ett foto på den riktiga biln!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där ÄR ju en Toyota Supra.

Har du mailat in fel bild, eller?

Skicka ett foto på den riktiga biln!

*OffTopic?*Jag tror det e Toyotan han vill visa !!!

men det kanske e lite svårt att veta om du inte tänker till lite då du läser(obs!. inte illa menat !), om du läser det igen o bla bla bla så kanske du märker att han förklarar det som att han har börjat på en ny bil men han vet inte om dodge daytonan kmr att bli klar men han har inte slängt den ! :lol:^_^ *OffTopic?*

*OnTopic?* JÄDRIT NAJZ Pinner !!! :mellow::P:lol: *OnTopic?*

Redigerad av -=veewee=-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Ett bakslag kanske ni säger ett framsteg säger jag.

Jag har börjat om bilen frånbörjan lite sorgligt kanske ni tycker man jag är supra glad:D

Anledningen till att jag började om är att jag bytat program att arbeta i till zmodeler v.2.0.0.5 som släpptes idag :huh:

Så nu är det mycket arbete som är ogjort men det kommer bli mycket bättre det kan jag nästan lova.

post-11-1099605347_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor