pinner Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Nu har jag börjat på en ny bil Dodge Daytonan vet jag inte om den kommer bli klar men jag har inte slängt den än. Här kommer i alla fall den första bilden på den nya bilen som är en modell jag vet att det redan finns många av men det gör inget med en till. jag har arbetat med den i ett tag men inte i lika högt tempo som jag brukar och hitintills har jag kommit up i 400 faces. Edit: Jag glömde visst det viktiga, Bilden Redigerad 20 oktober, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ser lite ut som en toyota supra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ser lite ut som en toyota supra tycker jag aaa vissa likheter e de ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det är det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ser fint ut, bra... trodde du hade lämnat forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ser bra ut pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag skulle alldrig lämmna gtasajten.... Jag har varit inloggad varje dag men inte skrivit på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 nu kom jag å tänka på, den dära bilen är på 400 polys, min vänstra front är på 468 kanske borde banta min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hur ser man hur många polys det är på bilen man gör och vad bör man ha på en vanlig bil? vad ä mycke/lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hur ser man hur många polys det är på bilen man gör och vad bör man ha på en vanlig bil? vad ä mycke/lite? om man e uppe vid 16 000 så börjar de bli GANSKA mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hur ser man hur många polys det är på bilen man gör och vad bör man ha på en vanlig bil? vad ä mycke/lite? How to do it... Markera objektet. Högerklicka och välj properties Där står det Och sen som buzz sa, är bilen över 16 000 polys är det nog liiiite för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nu har jag börjat på en ny bil Dodge Daytonan vet jag inte om den kommer bli klar men jag har inte slängt den än. Här kommer i alla fall den första bilden på den nya bilen som är en modell jag vet att det redan finns många av men det gör inget med en till. jag har arbetat med den i ett tag men inte i lika högt tempo som jag brukar och hitintills har jag kommit up i 400 faces. Edit: Jag glömde visst det viktiga, Bilden Det där ÄR ju en Toyota Supra. Har du mailat in fel bild, eller? Skicka ett foto på den riktiga biln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Det där ÄR ju en Toyota Supra. Har du mailat in fel bild, eller? Skicka ett foto på den riktiga biln! *OffTopic?*Jag tror det e Toyotan han vill visa !!! men det kanske e lite svårt att veta om du inte tänker till lite då du läser(obs!. inte illa menat !), om du läser det igen o bla bla bla så kanske du märker att han förklarar det som att han har börjat på en ny bil men han vet inte om dodge daytonan kmr att bli klar men han har inte slängt den ! *OffTopic?* *OnTopic?* JÄDRIT NAJZ Pinner !!! *OnTopic?* Redigerad 22 oktober, 2004 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Dodgen jag pratade om arbetade jag på för välldigt länge sedan men tråden kan ni hitta här. Dodgen finns på sidan 3. Supran är det projekt jag håller på med nu, även tutorialen arbetar jag med men inte mycket. Redigerad 22 oktober, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ett bakslag kanske ni säger ett framsteg säger jag. Jag har börjat om bilen frånbörjan lite sorgligt kanske ni tycker man jag är supra glad:D Anledningen till att jag började om är att jag bytat program att arbeta i till zmodeler v.2.0.0.5 som släpptes idag Så nu är det mycket arbete som är ogjort men det kommer bli mycket bättre det kan jag nästan lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hm, fråga bara, är det inte jobbigt att arbeta med så där låg upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det är bara bildkvaliten som är dålig men jag orkar inte ändra inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zananders Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 efter ett tags hårt arbete har jag nu gjort ännu längre på bilen så här kommer senaste updateringen tyvärr har jag ännu inte hittat hur man sätter på wireframen men de thar jag nog snart listat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts