JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 hej jag hoppas inte ni stör er på min fråga , men.... Är det någon som vet eller tror hur länge det kommer att vara segt på den officiella sidan när man går in där.... Det är jhu mkt folk där nu.... Är det någon som vet när det flyter fram bättre ? hoppas ni förstår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Går inte segt för mig du kanske har en dålig uppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Går inte segt för mig du kanske har en dålig uppkoppling? jag har Telia 2000 alltså 2 mb fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag har Telia 2000 alltså 2 mb fart 2 millibyte är ju hur lite som helst, segare än 56ks modem. 2 kanske menar MB MegaByte?! Lär dig prefix pojk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag menar 2 MB MEGABYTE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 2 millibyte är ju hur lite som helst, segare än 56ks modem. 2 kanske menar MB MegaByte?! Lär dig prefix pojk Lär dig tänka logiskt, pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 aaa ta det lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 2 millibyte är ju hur lite som helst, segare än 56ks modem. 2 kanske menar MB MegaByte?! Lär dig prefix pojk Oj oj oj, hela din värld måste ha rasat samman för att han inte gjort helt korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Nej inte 2 MegaByte! lär er allihop! Det är 2 Mb, alltså 2 Megabit. 1 byte = 8 bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Oj oj oj, hela din värld måste ha rasat samman för att han inte gjort helt korrekt. Va fan vill du då? Jag sa de på skämt, tönt! "bit" stavas ändå byte fast med litet b. Gått teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Kan hända att jag också sa det på skämt. Men då jag märkt tidigare att du har vissa "attityd"-problem så var det rätt svårt och tolka ditt inlägg på rätt sätt. Så har du åsikter om vad som är fel, så gör det på ett så trevligt sätt som möjligt. Förresten är det skillnad på bit och byte, borde väl du veta som gått tekniskt. Redigerad 20 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 2 millibyte är ju hur lite som helst, segare än 56ks modem. 2 kanske menar MB MegaByte?! Lär dig prefix pojk Du hade fel, lalalalala @janne5050: Sidan växlar mellan att vara seg och snabb. Ha tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 For mig stannar Loading Las Venturas pa 82 kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts