Jump to content

F-Håller med till 100%!...

Arman
 Share

Recommended Posts

I låtarna från radiostationerna så får man höra ordet "fuck" ganska många gånger... det betyder väl då att spelet kommer bli ännu mer våldsammare på den punkten... >_< Det är inte många spel som har ett sådant språk med ordet "fuck"...

EDIT: Titeln gick åt skogen som ni ser... det ska stå F-W0RD...

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I låtarna från radiostationerna så får man höra ordet "fuck" ganska många gånger... det betyder väl då att spelet kommer bli ännu mer våldsammare på den punkten... >_< Det är inte många spel som har ett sådant språk med ordet "fuck"...

Mmm det ska ju faktiskt bli väldigt bra att dom har lite grövre språk. EN grej till är att man faktiskt kunde höra ordet "fuck" några gånger i VC. Några andra spel med grovt språk:

THE SUFFERING

MANHUNT

THE GETAWAY

Okej det var dom enda jag kunde komma på >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I låtarna från radiostationerna så får man höra ordet "fuck" ganska många gånger... det betyder väl då att spelet kommer bli ännu mer våldsammare på den punkten... ^_^ Det är inte många spel som har ett sådant språk med ordet "fuck"...

Har också sett det!

Om jag inte misstar mig var väll GTAIII's låtar censurerade?

VC tillät ju några svordommar som Tommy_Fido sa, men jag menar - när spelet ändå har en klar 18-årsgräns på sig borde dom ju kunna klämma in lite grövre språk.

Pallar man att köra över poliser och spränga bilar så blodet flyter så borde man palla lite "fuck" och "nigga".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pallar man att köra över poliser och spränga bilar så blodet flyter så borde man palla lite "fuck" och "nigga".

Det är just det som de amerikanska censurerarna inte tycker. Blod och våld är tillräckligt okej, medan sex och grovt språk är helt otänkbart.

Fuck må sägas frekvent, men ordet "nigga" har ju dessutom en rasistisk innebörd, vilket gör det ännu mer upprörande för censuren. Hittills har iallafall inte jag hört något om huruvida ordet "nigga" skall försikomma i spelet..

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just det som de amerikanska censurerarna inte tycker. Blod och våld är tillräckligt okej, medan sex och grovt språk är helt otänkbart.

Fuck må sägas frekvent, men ordet "nigga" har ju dessutom en rasistisk innebörd, vilket gör det ännu mer upprörande för censuren. Hittills har iallafall inte jag hört något om huruvida ordet "nigga" skall försikomma i spelet..

EB

Du har helt rätt.

Är det ingen som har sett "South Park, Bigger, Longer & Uncut"? Där killarnas mammor startar "tredje världskriget" mot Kanada för att alla ungarna såg filmen som var full med fula ord. Mot slutet säger en av mammorna (översatt till svenska): " Sex och grymt våld är okej, så länge ingen säger fula ord, DET är vad det här kriget handlar om".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EB

Niggers är de som hänger på galgbacken med en snara runt halsen

Niggaz är de som hänger på nattklubbar utan en snara runt halsen

...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror helt klart det kommer tillkomma ordet FUCK! ett par gånger (många gånger!)

Bara man slår på radion så hör man någon hip hop: FUCK FUCKER FUCK ASS osv B)

Och varför ska dom då inte ha det i SA om dom har det på radion för det är ingen åldersgräns till att lyssna på radion ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror helt klart det kommer tillkomma ordet FUCK! ett par gånger (många gånger!)

Bara man slår på radion så hör man någon hip hop: FUCK FUCKER FUCK ASS osv B) 

Och varför ska dom då inte ha det i SA om dom har det på radion för det är ingen åldersgräns till att lyssna på radion ^_^

Dom har det på radion, iaf på flashspelaren, Sage på Radio X, säger nån gång, typ "yes that is my real name, and if you have any problem with that you can go fuck yourself"...

Men har inget minne av att jag hört nån säga niggas där...

Redigerad av AgamemnoN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor