Arman Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) I låtarna från radiostationerna så får man höra ordet "fuck" ganska många gånger... det betyder väl då att spelet kommer bli ännu mer våldsammare på den punkten... Det är inte många spel som har ett sådant språk med ordet "fuck"... EDIT: Titeln gick åt skogen som ni ser... det ska stå F-W0RD... Redigerad 20 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 I låtarna från radiostationerna så får man höra ordet "fuck" ganska många gånger... det betyder väl då att spelet kommer bli ännu mer våldsammare på den punkten... Det är inte många spel som har ett sådant språk med ordet "fuck"... EDIT: Titeln gick åt skogen som ni ser... det ska stå F-W0RD... Mmm det ska ju faktiskt bli väldigt bra att dom har lite grövre språk. EN grej till är att man faktiskt kunde höra ordet "fuck" några gånger i VC. Några andra spel med grovt språk: THE SUFFERING MANHUNT THE GETAWAY Okej det var dom enda jag kunde komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ... Några andra spel med grovt språk: THE SUFFERING MANHUNT THE GETAWAY Okej det var dom enda jag kunde komma på Om du menar ord som "shit", "bitch" så hör dem inte till någon hög nivå när det gäller våldsamt språk. "Fuck" är nog det mest grova man kan säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Om du menar ord som "shit", "bitch" så hör dem inte till någon hög nivå när det gäller våldsamt språk. "Fuck" är nog det mest grova man kan säga... Nej ordet fuck och Motherfucker( ) förekommer i dom spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 I låtarna från radiostationerna så får man höra ordet "fuck" ganska många gånger... det betyder väl då att spelet kommer bli ännu mer våldsammare på den punkten... Det är inte många spel som har ett sådant språk med ordet "fuck"... EDIT: Titeln gick åt skogen som ni ser... det ska stå F-W0RD... Har också sett det! Om jag inte misstar mig var väll GTAIII's låtar censurerade? VC tillät ju några svordommar som Tommy_Fido sa, men jag menar - när spelet ändå har en klar 18-årsgräns på sig borde dom ju kunna klämma in lite grövre språk. Pallar man att köra över poliser och spränga bilar så blodet flyter så borde man palla lite "fuck" och "nigga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Pallar man att köra över poliser och spränga bilar så blodet flyter så borde man palla lite "fuck" och "nigga". Det är just det som de amerikanska censurerarna inte tycker. Blod och våld är tillräckligt okej, medan sex och grovt språk är helt otänkbart. Fuck må sägas frekvent, men ordet "nigga" har ju dessutom en rasistisk innebörd, vilket gör det ännu mer upprörande för censuren. Hittills har iallafall inte jag hört något om huruvida ordet "nigga" skall försikomma i spelet.. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Men de kallar sig ju niggas själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det är just det som de amerikanska censurerarna inte tycker. Blod och våld är tillräckligt okej, medan sex och grovt språk är helt otänkbart. Fuck må sägas frekvent, men ordet "nigga" har ju dessutom en rasistisk innebörd, vilket gör det ännu mer upprörande för censuren. Hittills har iallafall inte jag hört något om huruvida ordet "nigga" skall försikomma i spelet.. EB Du har helt rätt. Är det ingen som har sett "South Park, Bigger, Longer & Uncut"? Där killarnas mammor startar "tredje världskriget" mot Kanada för att alla ungarna såg filmen som var full med fula ord. Mot slutet säger en av mammorna (översatt till svenska): " Sex och grymt våld är okej, så länge ingen säger fula ord, DET är vad det här kriget handlar om". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det är just det som de amerikanska censurerarna inte tycker. Blod och våld är tillräckligt okej, medan sex och grovt språk är helt otänkbart. Fuck må sägas frekvent, men ordet "nigga" har ju dessutom en rasistisk innebörd, vilket gör det ännu mer upprörande för censuren. Hittills har iallafall inte jag hört något om huruvida ordet "nigga" skall försikomma i spelet.. EB Niggers är de som hänger på galgbacken med en snara runt halsen Niggaz är de som hänger på nattklubbar utan en snara runt halsen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Niggers är de som hänger på galgbacken med en snara runt halsen Niggaz är de som hänger på nattklubbar utan en snara runt halsen ... känns som om det blåser rasistiska vindar över det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tror helt klart det kommer tillkomma ordet FUCK! ett par gånger (många gånger!) Bara man slår på radion så hör man någon hip hop: FUCK FUCKER FUCK ASS osv Och varför ska dom då inte ha det i SA om dom har det på radion för det är ingen åldersgräns till att lyssna på radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Jag tror helt klart det kommer tillkomma ordet FUCK! ett par gånger (många gånger!) Bara man slår på radion så hör man någon hip hop: FUCK FUCKER FUCK ASS osv Och varför ska dom då inte ha det i SA om dom har det på radion för det är ingen åldersgräns till att lyssna på radion Dom har det på radion, iaf på flashspelaren, Sage på Radio X, säger nån gång, typ "yes that is my real name, and if you have any problem with that you can go fuck yourself"... Men har inget minne av att jag hört nån säga niggas där... Redigerad 20 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 dom säger lite grövre saker i vice city än fuck t.ex "spermwhale" det måste vara grövre... vad är värst knulla eller spermaval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 dom säger lite grövre saker i vice city än fuck t.ex "spermwhale" det måste vara grövre... vad är värst knulla eller spermaval. "Knulla"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cmyrman Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Fan vad ni är känsliga det är ju bara ord man kan ju tolka dom hur man vill. Ps jag tror det är moral tanter som skriver i den här topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vill bara säga att ordet "Fuck" och "Nigga" förekommer i en av radiostationerna. Det är i låten "I Don't Give A Fuck" med "2pac". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Fan vad ni är känsliga det är ju bara ord man kan ju tolka dom hur man vill. Ps jag tror det är moral tanter som skriver i den här topic. Har någon här inne förespråkat censurering? Nope... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vill bara säga att ordet "Fuck" och "Nigga" förekommer i en av radiostationerna. Det är i låten "I Don't Give A Fuck" med "2pac". Det är väl den som är med i senaste trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det är väl den som är med i senaste trailern? Joo där med ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts