Vice-Nasty Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vote : Äga trailer 1 o 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vote: Så jävla bra. Den absolut grymmaste trailern i mannaminne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vote: Så Jävla Bra kommer få ryck om jag inte får det här spelet snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag sitter här nu och undrar hur jag ska kunna klara mig till 29 October... Allvarligt , jag kommer inte få någon ro föränn jag sitter här hemma med spelet o spelar.... VOTE : Så jävla bra , och det är ett milt utryck ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Vote (trots att jag inte gillar svordommar): så jävla bra! Tycker ändå att tvåan är bäst hittils, men denna var bättre än ettan. Redigerad 20 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Såg den nyss, bästa hit tills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 kan man titta på trailern med standard media playern för xp...jag fick nämligen ett virus då jag ladda ner den senaste...svara nån som vet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ladda upp den på min server, om den officiella e typ överbelastad.. den borde komma upp.. när som helst.. GTASA_TRAILER3_480x360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vote: så jävla bra Den var inte som jag hade tänkt mig fan synd att jag inte kommer kuna sova ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 kan man titta på trailern med standard media playern för xp...jag fick nämligen ett virus då jag ladda ner den senaste...svara nån som vet :'( svar snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vote: Så Jävla Bra!!! San Andreas kommer äga!! Offtopic: Nån mer än jag som heter Andreas här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 svar snälla Mmm det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vote : Så J*vla bra! Alltså detta spel slår alla mina förväntningar! F*fan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Mmm det ska funka. vad ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vad ska funka Att se på den med standard media playern för xp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vote (trots att jag inte gillar svordommar): så jävla bra! Tycker ändå att tvåan är bäst hittils, men denna var bättre än ettan. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Att se på den med standard media playern för xp... men d funkar inte...d blir ingen bild...bara ljud...asså jag har inte windows media player 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 men d funkar inte...d blir ingen bild...bara ljud...asså jag har inte windows media player 9 Hmmm konstigt. Men testa ladda ner quicktime istället så... Jag laddade ner det nyss(igen) och det funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 kan inte nån här på forumet göra om den till standard spelar format så jag också får se den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 dfet grymmaste varju lätt när bilen hoppade och när han sprängde planet >_< ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts