L_Voll Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Hoppa från eiffeltornet, stuka en fot . Ska prova de nån gång Asså det måste de ha gjort bättre nu, annars skulle man inte ha nån annvändning av fallskärm edit: Hoppa från höga byggnader och bara förlora lite liv alltså. Redigerad 20 oktober, 2004 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 SÅ man kan köpa fallskärm alltså och sen bara använda den när man själv vill ? Ingen som vet, det enda vi vet är att han hoppar fallskärm i slutet av den nya trailern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Nu har väl det flesta sett denna bild men den bekräftar i allafall att man kan hoppa fallskärm. Skydiving Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 awsome!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Coooolt.. hoppas verkligen att man DÖR om man ramlar ner från en byggnad utan fallskärm nu, och inte bara, som sagt, förlorar lite liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det borde gå att hoppa fallskärm från byggnader....vad är annars det här ? Lägg märke till den där grejjen som visar vilka vapen man har... den visar en fallskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 ajj fan... nu får jag tydligen äta upp min mössa... ja sa till en kompis att om man kan hoppa fallskär så skulle jag äta upp min svarta mössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tufft att man kan hoppa av motorcykeln mitt i ett stunt och utlösa fallskärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 jag tror att det kommer bara att vara på ett updrag tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Alltså jag börjar tveka på en sak: Det var en kille som sa här på forumet (kom inte ihåg hans namn) att hans kompis hade spelet och var på ett uppdrag där man skulle hoppa fallskärm tänk så hade han rätt och han mena att det var det uppdraget han var på som var i trailern där han hoppa fallskärm från planet ON topic:Fan vad fett med fallskärm. Jag tror att det var ett uppdrag i trailern men det skulle inte förvåna mig och nu R* skulle ha kvar det. TEX: att man går och köper det i någon affär och sen har man det på ryggen sen hoppar man av planet i farten och kanske trycker på X och så fälls den ut. VORE SVIN FETT! Det var jag och det var inte min vän! han sa de på lunarstorm och det var långt innan fallskärm var en nyhet..ja faktiskt före det stog att san andreas var 100% klart och att det hade släppts på internet så ja vette fan! när jag fick se trailern så blev ja förvånad för jag trodde att han ljög Redigerad 27 oktober, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 ajj fan... nu får jag tydligen äta upp min mössa... ja sa till en kompis att om man kan hoppa fallskär så skulle jag äta upp min svarta mössa Se till att sätt på mycket orient dressing så går den nog lättare ned... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 kolla in dessa två filmer , hur man ska hoppa och hur man inte ska hoppa (kräver Divix player) http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=152762 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 fan va coola filmer synd bara när han dör hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Fan vilka balla videos..... nu måste jag snart få spela spelet..... Redigerad 27 oktober, 2004 av sonik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 säger detsamma...blir tokig snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts