Nasso Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Man kan hoppa fallskärm, syns i trailer 3. Tänk vilka möjligheter! Hoppa fallskärm ifrån höga byggnade. Köra upp på det höga berget och köra ut med motorcykel utför ett stup och släppa taget och utlösa fallskärmen! Varför måste rockstar reta oss så mkt? Mitt tangentbord går sönder av att jag dreglar så mkt när jag ser alla trailers och screenshots! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Haha fan vad grymt undrar vad mer man kan göra? En grej eftersom man kan köpa cigaretter kanske man kan typ använda dom. Till att tända eld på typ bensin. Jag passar även på att säga förlåt till mr gränd. Han lär sig nog snart. Redigerad 20 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Alltså jag börjar tveka på en sak: Det var en kille som sa här på forumet (kom inte ihåg hans namn) att hans kompis hade spelet och var på ett uppdrag där man skulle hoppa fallskärm tänk så hade han rätt och han mena att det var det uppdraget han var på som var i trailern där han hoppa fallskärm från planet ON topic:Fan vad fett med fallskärm. Jag tror att det var ett uppdrag i trailern men det skulle inte förvåna mig och nu R* skulle ha kvar det. TEX: att man går och köper det i någon affär och sen har man det på ryggen sen hoppar man av planet i farten och kanske trycker på X och så fälls den ut. VORE SVIN FETT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 TEX: att man går och köper det i någon affär och sen har man det på ryggen sen hoppar man av planet i farten och kanske trycker på X och så fälls den ut. VORE SVIN FETT! lätt att man alltid ska gå runt med fallskräm på ryggen då! vet aldrig när man kan behöva hoppa ifrån en byggnad eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 lätt att man alltid ska gå runt med fallskräm på ryggen då! vet aldrig när man kan behöva hoppa ifrån en byggnad eller så Nä Nä hehe! Men kör tillbaka till sitt hideout och lägger den i garderoben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Förlåt om jag låter negativ nu men det kan vara så att fallskärmen bara är med i det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ja tror knappast att man kan gå runt med sin fallskärm lite hur man vill, det kommer säkert i ett uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tror man kan köpa, och att det blir som ett vapen, att man kan "bläddra" Fram det som vilket vapen som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tror man kan köpa, och att det blir som ett vapen, att man kan "bläddra" Fram det som vilket vapen som hellst. Joo mest troligt blir det ju så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Camikaze Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tror snarare att det sker med lite automatik... ungefär som när man kastade sig ut från bilar i VC, att man helt enkelt trycker på en knapp när man är i flygplanet för att då kasta sig ut... å andra sidan så ser man ju att han springer i planet innan han hoppar, så man vet ju aldrig. Intressant ska det bli iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tror man kan köpa, och att det blir som ett vapen, att man kan "bläddra" Fram det som vilket vapen som hellst. tror samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag tror definitift att det var en film. men när man såg han springa mot "bagageluckan" på planet eå var det nog ingame men när fallskärmen väcklades ut var de film. O sen... det fins ingen logik att flygplanet skulle explodera utan vidare, om det inte är tex en bomb ombord. o bomber placerar man ut på uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 jag tror definitift att det var en film. men när man såg han springa mot "bagageluckan" på planet eå var det nog ingame men när fallskärmen väcklades ut var de film. O sen... det fins ingen logik att flygplanet skulle explodera utan vidare, om det inte är tex en bomb ombord. o bomber placerar man ut på uppdrag... ...men själva fallskärmshoppningen finns det en möjlighet att man kan få styra själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) ...men själva fallskärmshoppningen finns det en möjlighet att man kan få styra själv. aja men jag kommer DEFINITIFT bygga för höga förhoppningar om spelet. hällre låga förväntningar o bli glatt överaskad än höga förväntningar o bli besvike Edit: shecka bilden! ja valde mellan den o "Incsest är bäst" Redigerad 20 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 aja men jag kommer DEFINITIFT bygga för höga förhoppningar om spelet. hällre låga förväntningar o bli glatt överaskad än höga förväntningar o bli besviken Ja usch, jävla skitspel, kommer ju bli så otroligt värdelöst, börjar bli lite osäker på om jag verkligen ska köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 aja men jag kommer DEFINITIFT bygga för höga förhoppningar om spelet. hällre låga förväntningar o bli glatt överaskad än höga förväntningar o bli besvike Edit: shecka bilden! ja valde mellan den o "Incsest är bäst" Gör du rätt i, skrev exakt samma sak som du skrev nu (bara omformulerat) för några dagar sen, jag säger bara att det finns en möjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag tror man kan köpa, och att det blir som ett vapen, att man kan "bläddra" Fram det som vilket vapen som hellst. ja det borde ju bli så... men ja kan tänka mig "fritt fall" ... aaahh men men ja det hade vatt grymt om man hade kunnat vara lite i luften så det blir såkallad "blur effekt"..? Off topic:skönt att kunna skriva igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 lätt att man alltid ska gå runt med fallskräm på ryggen då! vet aldrig när man kan behöva hoppa ifrån en byggnad eller så Hehe, men i VC behövde man ingen fallskärm när man hoppade från höga byggnader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Hehe, men i VC behövde man ingen fallskärm när man hoppade från höga byggnader Hoppa från eiffeltornet, stuka en fot . Ska prova de nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 SÅ man kan köpa fallskärm alltså och sen bara använda den när man själv vill ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts