Jump to content

Hoppa fallskärm!

Nasso
 Share

Recommended Posts

Man kan hoppa fallskärm, syns i trailer 3. Tänk vilka möjligheter! Hoppa fallskärm ifrån höga byggnade. Köra upp på det höga berget och köra ut med motorcykel utför ett stup och släppa taget och utlösa fallskärmen! >_<

Varför måste rockstar reta oss så mkt? Mitt tangentbord går sönder av att jag dreglar så mkt när jag ser alla trailers och screenshots! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag börjar tveka på en sak:

Det var en kille som sa här på forumet (kom inte ihåg hans namn)

att hans kompis hade spelet och var på ett uppdrag där man skulle hoppa fallskärm tänk så hade han rätt och han mena att det var det uppdraget han var på som var i trailern där han hoppa fallskärm från planet >_<

ON topic:Fan vad fett med fallskärm. Jag tror att det var ett uppdrag i trailern men det skulle inte förvåna mig och nu R* skulle ha kvar det. TEX: att man går och köper det i någon affär och sen har man det på ryggen sen hoppar man av planet i farten och kanske trycker på X och så fälls den ut. VORE SVIN FETT! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TEX: att man går och köper det i någon affär och sen har man det på ryggen sen hoppar man av planet i farten och kanske trycker på X och så fälls den ut. VORE SVIN FETT! >_<

lätt att man alltid ska gå runt med fallskräm på ryggen då! >_< vet aldrig när man kan behöva hoppa ifrån en byggnad eller så ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror snarare att det sker med lite automatik... ungefär som när man kastade sig ut från bilar i VC, att man helt enkelt trycker på en knapp när man är i flygplanet för att då kasta sig ut... å andra sidan så ser man ju att han springer i planet innan han hoppar, så man vet ju aldrig. Intressant ska det bli iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror definitift att det var en film.

men när man såg han springa mot "bagageluckan" på planet eå var det nog ingame men när fallskärmen väcklades ut var de film.

O sen... det fins ingen logik att flygplanet skulle explodera utan vidare, om det inte är tex en bomb ombord. o bomber placerar man ut på uppdrag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror definitift att det var en film.

men när man såg han springa mot "bagageluckan" på planet eå var det nog ingame men när fallskärmen väcklades ut var de film.

O sen... det fins ingen logik att flygplanet skulle explodera utan vidare, om det inte är tex en bomb ombord. o bomber placerar man ut på uppdrag...

...men själva fallskärmshoppningen finns det en möjlighet att man kan få styra själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...men själva fallskärmshoppningen finns det en möjlighet att man kan få styra själv.

aja

men jag kommer DEFINITIFT bygga för höga förhoppningar om spelet.

hällre låga förväntningar o bli glatt överaskad än

höga förväntningar o bli besvike

Edit: shecka bilden! ja valde mellan den o "Incsest är bäst" >_<>_<;)

Redigerad av Buzz_40
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aja

men jag kommer DEFINITIFT bygga för höga förhoppningar om spelet.

hällre låga förväntningar o bli glatt överaskad än

höga förväntningar o bli besvike

Edit: shecka bilden! ja valde mellan den o "Incsest är bäst" ^_^B)B)

Gör du rätt i, skrev exakt samma sak som du skrev nu (bara omformulerat) för några dagar sen, jag säger bara att det finns en möjlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror man kan köpa, och att det blir som ett vapen, att man kan "bläddra" Fram det som vilket vapen som hellst.

ja det borde ju bli så... men ja kan tänka mig "fritt fall" ... aaahh ^_^ men men ja det hade vatt grymt om man hade kunnat vara lite i luften så det blir såkallad "blur effekt"..? Off topic:skönt att kunna skriva igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor