Mahalo Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 hejsan bara en liten fråga här till nån som vet. Jag undrar om dom har lagt i en riktig back funktion i det här spelet, för när man spelar driver 3 och andra skit spel så börjar man ju tänka att va fan det där e precis vad vice city behövde, jag menar de tar ju en timme att backa på nån jävel som inte dött som han borde, nej jag tycker att rockstar borde ha mer vett än att låta oss lida på det här sättet. men jag skulle uppskatta ett svar från nån av er dårar tack så mycket och gud välsigne er alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 åhh fan gud har kommit på besök... Hallelulja Ingen som vet, man får hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Är väl inte särskilt snällt att kalla oss dårar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Är väl inte särskilt snällt att kalla oss dårar? Precis... varför ska vi svara på din fråga...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 väldigt dåligt val av topic du har gjort kan inte direkt påstå att den beskriver vad tråden handlar om direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts