Lance Vance last dance Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Vilken är era favoritkanaler på Vice City? Mina är Vrock och Flash fm. Emotion har bra låtar, men jag gillar inte Fernando's röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 typ samma här Vrock flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag håller med er! Jag gillade Chatterbox as mycket, men de nya "snack-kanalerna" är inte alls lika bra som orginalet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Fever 105, eller flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Det finns en låt som gör att jag önskar att jag var i Miami 1986 och det är låten: Run DMC "Rockbox" och den låten finns i Wildstyle!!!! GTA VICE CITY RULES!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 WAVE 103 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 näe........fever och wildstyle pirateradio och V-ROCK ABSOLUT............lite emotion också.........det beror på vilka låtar som e på.........te.x brothers e bra på den kanalen........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 wave och emotion, för där går ju 99 luftballons och SISTER CHRISTIAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Espantoso här! Men Wave har bra musik också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 wildstyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts