FerkurZ Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 föredra nog ICQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag föredrar IRC men det finns ju inte på listan. Aja, får bli ICQ då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P.B.D. Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag måste nog hålla på MSN. Inga som helst problem me det, mycket pålitligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag har både MSN,ICQ och IRC men IRC är nog det sämsta för det är ju dos-baserat.....Jag tycker det suger. Tummen upp för MSN och ICQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 MSN ska det va har inte testat icq så det blir MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macke92 Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 MSN é bäst!! ja heter skateman103@hotmail.com där!! adda mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Jag heter kim.johansson@mbox305.swipnet.se HEHE adda adda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 MSN SÅ KLART!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 fan man kan ju inte bestämma sej...dom e så olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 ja kör msn och det flyter ganska felfritt så det får väl bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AwN-firebird Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Icq kan du göra nastän vad somhelst på.... nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Icq kan du göra nastän vad somhelst på.... nästan http://www.gtasajten.com/forum/ib/iB_html/non-cgi/emoticons/unclesam.gifJa ICQ är mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Nej inte icq MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AwN-firebird Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 ......sen måste man fatta mycket engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 ......sen måste man fatta mycket engelska. ICQ!http://www.plaudersmilies.de/party/ylsuper.gif MSNhttp://www.plaudersmilies.de/pukeface.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 blä, msn är ju ff microsoft! www.fuckMicrosoft.com !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 18 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 (redigerad) MSN Messenger är det bättre BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanielB Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 jag föredrar msn eftersom det funkar bättre än icq på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Posted on Jul 23 2002, 12:59 -------------------------------------------------------------------------------- jag föredrar msn eftersom det funkar bättre än icq på min dator. jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Har aldrig testat MSN, så jag röstar på ICQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts