RavenE Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag vet att man studsar med bilen genom att trycka på Shift på PC. Men hur gör man det på PS2? (Håller på med Taxi uppdraget...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (Håller på med Taxi uppdraget...) hallå vad gör det att du håller på med det ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 pröva att röra på R3-knappen i bil vet inte säkert men det har funkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Reporta någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) pröva att röra på R3-knappen i bil vet inte säkert men det har funkat Du din figglio de putana. Ska han röra på r3 knappen I BIL? EDIT: RaveN snacka lyckonumber Member No.: 6 660 Redigerad 19 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 hallå vad gör det att du håller på med det ?? Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vad har detta med San Andreas att göra? Förövrigt är det med R3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vad snackar du om? Kanske att det här är san andreas forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vad har detta med San Andreas att göra? Förövrigt är det med R3. Okej okej okej...Förlåt så mycket för att jag skrev i detta forum...men jag var inne här och läste...så då råkade jag skriva här oxå... :'( Tack så mycket för alla svar iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 EDIT: RaveN snacka lyckonumber Member No.: 6 660 HAHA!!! Det hade jag ingen aning om!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Shit.. Fan vad alla klagar hela tiden ... tex "hallo finns det inte redan en topic om detta", "onödig tråd", vafan skit i det, spelar det ån roll.. det blir bara mer snack vilket är mycket roligare? Säj om jag har fel... Vilket mpnga kmr göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Shit.. Fan vad alla klagar hela tiden ... tex "hallo finns det inte redan en topic om detta", "onödig tråd", vafan skit i det, spelar det ån roll.. det blir bara mer snack vilket är mycket roligare? Säj om jag har fel... Vilket mpnga kmr göra Håller helt och hållet med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts