VickeX Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Hej. jag har GTA double pack till Xbox och jag är jätte försiktig med fodralet Någon som är försiktig ? Fel forum ? Vilket skulle passa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ehmmm... Jag har inget fodral till VC på PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ehmmm... Jag har inget fodral till VC på PC... Aha, har du "tappat" bort de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 troligen laddat ner eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 troligen laddat ner eller? Nämen tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Aha, har du "tappat" bort de eller? det försvann in i häcksaxen.... lite långsökt men de flesta bore fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Aha, har du "tappat" bort de eller? Typ... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Både VC och gta 3 har jag repat sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Oki! hajar poöngen med att fodralet åkte in i häxsaxen men annars kan man juh säja: Små gröna män från mars sprang omkring ca 21,3 mil från deras lilla turkosa rymd-opel på venus och plötsligt de kom ner till jorden för de behövde pappkartonger och då stal de min kompis kartong och min kompis stal då min och gömde den inte i alperna innan han försvann spårlöst fast inte till usa.... lyssnar de du berättar för fortfarande så fly! nåja ganska lånsökt men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Oki! hajar poöngen med att fodralet åkte in i häxsaxen men annars kan man juh säja: Små gröna män från mars sprang omkring ca 21,3 mil från deras lilla turkosa rymd-opel på venus och plötsligt de kom ner till jorden för de behövde pappkartonger och då stal de min kompis kartong och min kompis stal då min och gömde den inte i alperna innan han försvann spårlöst fast inte till usa.... lyssnar de du berättar för fortfarande så fly! nåja ganska lånsökt men ändå mjaa, jag undrar om du verkligen förstod häcksaxgrejen, jag byggde på uttrycket "rota i buskarna"... inte för att det spelar nån roll direkt, men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag är alltid nogran med skivorna och fodralen!! Jag har en kompis som slarvar hämst med skivor han har tappat bort massa skivor och fodral eller repat sönder dem (eller kladdat!), han har typ sina spel (m.m.) liggandes på golvet och ..... Man blir ju knäpp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag är alltid nogran med skivorna och fodralen!! Jag har en kompis som slarvar hämst med skivor han har tappat bort massa skivor och fodral eller repat sönder dem (eller kladdat!), han har typ sina spel (m.m.) liggandes på golvet och ..... Man blir ju knäpp... Säj upp bekanskapen fort innan du blir smittad! Du borde nästan bli bannad för att ha såna hemska vänner! (skämt!) vet dina föräldrar att du umgås med såna hemska människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag brukar urinera på mina omslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag brukar urinera på mina omslag. Humor! vart har du fått din qoute ifrån?? skulle vilja läsa hela konversationen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Skönare att onanera på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Humor! vart har du fått din qoute ifrån?? skulle vilja läsa hela konversationen.... En topic här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zananders Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag är super försiktig med mina skivor! Det kostade 700 spänn för det så jag vill inte köpa om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Varför fodral? Skivan sitter ju alltid i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Mitt VC fodral har gått sönder lite den är gjord av någon sorts kartong! As tråkigt att veta men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Mitt VC fodral har gått sönder lite den är gjord av någon sorts kartong! As tråkigt att veta men ändå Samma här. Fast det är inte speciellt svårt att laga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts