Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ... Vote: Whetstone Där finns ju Mount Chiliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Där finns ju Mount Chiliad. Sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ... Vote: Whetstone Där finns ju Mount Chiliad. Vote: Red County Fråga: Dinns det bara fyra och vad får vi ut av denna poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 samma som du jack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ... Vote: Whetstone Där finns ju Mount Chiliad. samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Null Vote har ingen koll alls på vad det finns för nåt i alla countys... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vote: Whetstone. Jag vet att Red County ligger norr om Los Santos och Whetstone vid Mount Chilliad. Jag tror att Bone County ligger på Las Venturra kartan. Dom säger på nån radiokanal att dom hörs ifrån Los Santos ända till öknen i Bone County. Flint minns jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Alla... Vote: Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Onödig topic, men, tja, alla då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Berget Btw, nu för tiden får alla topicskapare kritik för onödiga topisk. Damn, sluta gå in på dem då? Ni ser ju rubriken. Tycker denna topic inte alls är onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Flint county, låter ju intressant men annars whetstone.. men ni vet gilalr inte riktit det dära go with the flow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Whetstone av precis samma anledning som alla andra ! bestiga Mt: chilliad elelr hur det nu stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 *Null Vote* Det är ju sammanhanget som räknas! Mount Chiliad känns ju klart mest efterlängtat, dock. Jag hoppas verkligen att det finns en pittoresk stuga längst upp, så att man kan spara innan man testar att hoppa ner från kullen... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 *Null Vote* Det är ju sammanhanget som räknas! Mount Chiliad känns ju klart mest efterlängtat, dock. Jag hoppas verkligen att det finns en pittoresk stuga längst upp, så att man kan spara innan man testar att hoppa ner från kullen... EB det var några här på gtasajten som sa att det skulle finnas ett motell högst upp, vet inte om det är bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Null vote. Jag vill ha alla, jag vill ha hela spelet, jag vill ha förpackningen, jag vill ha kartan! Jag vill, Jag vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 vote:red county känner inte igen de andra landsakpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Absolut Whetstone! Highway 1, Mt Chiliad, Angel Pine, De vackra bergsvägarna! Ja listan kan göras lång.... Redigerad 19 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Hmm, vet faktiskt inte...men bara för att sticka ut lägger jag rösten på Bone County. Är inte så intresserad av landsbygden faktiskt, fast det kommer bli skönt att glida runt med en Cab och lyssna på soul på dom vackra landsvägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 vote: Whetstone Motevering: samma som Jacker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts