Siana Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hEJ. någon som vet hur man klarar längre när man har lämnat papperna och allt till mystiske pär eller vad han heter och har fårr upp det där undervattens "slottet" ?? Jag har grävt hos biodlarn, och byggt ungen osv osv, Kanske ska börja lira igen om man fårlite hjälp. Och hur i hela värden ska man kunna få bort myrorna från den där killens hus ? Jag har testat he dit ek ojla 50 gånger Gunde5 är rätt ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Skicka...? Haha, fyfan va bra. Testa att skicka det där. Och se vad du får tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Lol...?`Har du inte fått lära dig sj-ljudet än? Vadå? Jag har faktiskt lärt mig sj-ljudet.. Och jag tycker att du borde hålla tyst, din inläggs giriga coprofag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Menar du mig? Nope, freak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 snälla skapa en ny topic nån, jag har slut på ideer!.pls! GTA_MANIAC topicen han startade för att skriva det hette "skriiiv" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Smorde just in mig med mongokräm, fan vad stabilt det känns! Kommer inte ihåg vem som skrev det, men bra var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Kommer inte ihåg vem som skrev det, men bra var det! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8520 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ahhh vilken klassiker! Det måste ja skriva i min sign för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Och jag tycker att du borde hålla tyst, din inläggs giriga coprofag!! Tycker det var lite små roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Hehe mm.... Fr34k: Jävel va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hej! Du tycker att ordet själv borde stavas skälv i stället för att det låter konstigt med j. Det är en sak, om du menar att bokstaven j ser konstig ut överhuvudtaget, men det gör den väl inte. Den behövs ju på sitt sätt. Det är en annan sak om du tycker att sje-ljudet har för många stavningar i dagen svenska. Visst kan man tycka det, men det vore ett närmast omöjligt företag att försöka ändra det. Vårt samhälle är så "skriftspråkligt" att det skulle ställa till för många problem att inte känna igen några ord längre (och inte förstå äldre texter heller). Dessutom är det ju rätt många ord som - faktiskt - betyder olika saker med olika stavningar för att det historiskt sett är olika ord. Om man, som du önskar, skulle stava själv som skälv, skulle man ju inte veta om du menade 'ingen annan' eller 'darrra' . Med själ-skäl samma sak - är det själen eller skälet det handlar om? Det hela är komplicerat, men det vore ännu mer komplicerat att försöka ändra hela systemet. Med vänlig hälsning Fnys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fnys! softa ner nu mejmejmejgta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Fnys! Man kan inte vinna alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hon stavade darra med tre R! KORRUMPERADE SYSTEM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hon stavade darra med tre R! KORRUMPERADE SYSTEM!!! OMFG!!! Hon dar-r-r-r-r-r-r-rarrrrrrr...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Hon dar-r-r-r-r-r-r-rarrrrrrr...... Grammatiksfel. För många punkter. Btw., ingen som kuowtat mig? Jag som säger så mycket kloka saker... :'( Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Grammatiksfel. För många punkter. Btw., ingen som kuowtat mig? Jag som säger så mycket kloka saker... :'( Typ. Jag har också letat lite efter någon cuote att miug, men ingen tycks veta att jag finns... *tycker synd om mig själv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 (redigerad) Posted: Oct 27 2004, 18:19 Sluta bråka barn, annars får ni gå och sätta er i bilen. Varsågod Topp3 Skall försöka hitta en åt Tigerns ära också Redigerad 27 oktober, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts