luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Vet du vad DAMP står för...? Du har aldrig träffat mig! Hur kan du veta att jag inte har polio?? vem vet, vem vet Du borde väl vara glad MetoC7! Du har ju en hel topic bara för dig, det är ju fantastiskt! Redigerad 23 oktober, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 EvilOl, försök skälv att skapa en topic som får 5 sidor på 45 minuter!! Fenomenet kallas spam. Psst.. skälv=själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Psst.. skälv=själv Tycker det ser konstigt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Tycker det ser konstigt ut.. Säg det till Svenska Akademien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 FÖRLÅT SÅ MYCKET FÖR DENNA ONÖDIGA TOPIC!!!!!! På vissa topics så är det ett ljus-rött eller ljus-grönt brev med en prick i, vad betyder det? FÖRLÅT igen!!! :'( --------------------- Detta är en topic i San Andreas-sektionen.... Topicen om prickar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) det dummaste är fan : "Och på alla spel jag har laddat ner så fins det juh ingen .exe fil" som Gunde5 skrev., det fick mig att le. Jag blev alldeles varm Redigerad 23 oktober, 2004 av Krap_Nek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) alltså..en del verkar ha nå problem här.. skit i å grina på varandra...och lägg upp quotes! ni kan ju göra en fjortis topic där ni kan grinar och klagar på varandra! Redigerad 23 oktober, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 "ni kan ju göra en fjortis topic där ni kan grinar och klagar på varandra! " -FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 "ni kan ju göra en fjortis topic där ni kan grinar och klagar på varandra! " -FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Lol? EDIT: Topicens namn är lite småroligt! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15550 Redigerad 23 oktober, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Försökte vara sarkastisk och skämtsam men du tog det tydligen på allvar.. Nåja din förlust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Menar du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Den som säger att Mulle Meck är något annat än stencool rakt igenom kan komma och disskutera detta med mig och min människoätande planta stora tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Säg det till Svenska Akademien. Skicka...? Redigerad 24 oktober, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Skicka...? lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 det stavas sieg heil annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Skicka...? Precis som Freaket sa, så stavas det Sieg Heil... Han han före EDIT: Hade lite brottom och råkade ju givetvis stava fel på Sieg, haha Redigerad 24 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Precis som Freaket sa, så stavas det Seig Heil... Han han före Nej, SIEG stavas det sa han ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Nej, SIEG stavas det sa han ju. haha, oj vad man gör bort sig ibland :"> Tack för editationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 "ni kan ju göra en fjortis topic där ni kan grinar och klagar på varandra! " -FerkurZ haha den var fan bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts