skribb Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 "vad betyder long ben? e de nån kines?" Wow... Jag skrev verkligen bra på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Haha, fan va pinsam man var förr Att man orkade tjaffsa emot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag visste faktiskt vad runka vad när jag skrev den där topicen.. Jag vill ta reda på hur andra definerar det ordet..(jag har aldrig använt ordet definerar i text förut, så jag vet inte hur det stavas, så ni ska bara hålla tyst!!) EvilOl, försök skälv att skapa en topic som får 5 sidor på 45 minuter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 runka är när man rör något fram o tillbaka..."runka inte med bordet, pelle!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Haha, precis det sa min farsas mormor till honom en gång! Fast han heter inte Pelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Rotade igenom hela GTA3-forumet för din skull. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=4492 Tackar Hahaha! Den topicen är min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag visste faktiskt vad runka vad när jag skrev den där topicen.. Jag vill ta reda på hur andra definerar det ordet..(jag har aldrig använt ordet definerar i text förut, så jag vet inte hur det stavas, så ni ska bara hålla tyst!!) EvilOl, försök skälv att skapa en topic som får 5 sidor på 45 minuter!! Meto, du va faktist rolig i den topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hihi jo den var skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) GTA3 freak: Ehh nej man drar inte allt vad man orkar - | | - : Varförinte det e inte farligt. Få bara upp den och börja gnid! Redigerad 22 oktober, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 GTA3 freak: Ehh nej man drar inte allt vad man orkar - | | - : Varförinte det e inte farligt. Få bara upp den och börja gnid! Shit, det skulle ju ta ont! Slita och dra, usch, you gotta be gentle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Var kan man se piratbilder för det vill jag se även om jag ska köpat Undrar jag med! Undrar jag med! undrar rockstar också.. ROCKAWAY har sina kommentarer på plats ! Redigerad 23 oktober, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 HGAHAHHAHAHHAHAHA HAHHAhAHAHAHHA HAHAHAHa vill reta MetoC7 tycker det är kul när pojkar blir sådär arga "kuligast" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 "kuligast" Hehe, näe "Kulast" skrev han faktiskt. Riktigt rolig topic iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 han har fett med mens kan någon ge honom en extra large tampong och få tyst på ungen : tagga ner ett hekto höken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 HGAHAHHAHAHHAHAHA HAHHAhAHAHAHHA HAHAHAHa vill reta MetoC7 tycker det är kul när pojkar blir sådär arga "kuligast" Du borde söka in till ett kloster... Den enda anledningen att folk tjatade på mig var att dom ville ha inlägg. Du glömde punkt och stor bokstav, Du glömde att du inte borde skriva här, du glömde din egen hjärna i kylskopet!!!!!!! ürk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Du borde söka in till ett kloster... Den enda anledningen att folk tjatade på mig var att dom ville ha inlägg. Du glömde punkt och stor bokstav, Du glömde att du inte borde skriva här, du glömde din egen hjärna i kylskopet!!!!!!! ürk! Pöjken har blivit mogen.. :'( Häärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 jo då mikolan...pro är stabilare än 2000 och linux...desutom så är amd procercorn den sämsta...chraschar hela tiden. intel ska de va... Wiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) Från NFSU:2 tråden. KuNg-Fo0d: jag har 1an på PS2 det ganska skönt.... Jag hade det på data...laddade ner för att TESTA!!! Sen låste Funny tråden. KuNg-Fo0d PM till Funnylin:Hörru jag sa väll inte att jag hade laddat ner full versionen Funnylins svar på mitt PM: Nämen, oj förlåt vilket stort...ohh wait a minute... "Jag hade det på datorn förrut...laddade ner det för att prova" Hmm...Du säger då rakt inte att dte var ett demo du hade i din ägo...nolltolerans! Redigerad 23 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 frågar man mig så har jag alltid tyckt att metoC7 har lite smått damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 frågar man mig så har jag alltid tyckt att metoC7 har lite smått damp Vet du vad DAMP står för...? Du har aldrig träffat mig! Hur kan du veta att jag inte har polio?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts