Ebeeto Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Här har ni själva tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11712 Och här har ni en liten rolig kopia på N0llans: http://invisionfree.com/forums/network_0_f...p?showtopic=787 Förövrigt så hatar jag Crice. Obetalbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ska komma från SlIpKnOt själv? jag är så stolt över mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Haha, min gamla tråd... Jasäjjedåre'... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 haha.. kommer ihåg att jag använde det som en diss i "tha rapbox" ska leta upp den rappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 haha.. kommer ihåg att jag använde det som en diss i "tha rapbox" ska leta upp den rappen! Hela Tha Rap Box är i sig ganska patetisk, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Hela Tha Rap Box är i sig ganska patetisk, hehe. ganska? ( ) här är rappen iaf crice ropar lås!/ han låter som en mås/ han tycker att topicen är kass/ gå och göm dig på dass!/ själv strartar han "mogna" topicar om att runka/ han fattar inte att det inte kommer att funka/ kanske inte den här rappen är den bästa/ men jag gjorde den bara för att testa/ men nu börjar den ju lida mot sitt slut/ så crice, håll din stora feta trut edit* stavfel Redigerad 20 oktober, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ganska? ( ) här är rappen iaf HAHA, fan va total-äeeeeeeg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Homosexualla borde få psysisk vård som alla andra sjuka individer(eller som dom borde få om det inte nu vore för vi har en riktig skitregering). Inget annat djur beter sig så, desseutom är det bevisat att det är en psyisk sjukdom. Om 100 år accepterar vi väll pedofiler också. Dagens idiot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Dagens idiot.. OMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Dagens idiot.. haha ja verkligen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 QUOTE (Carolus XII rex suenica @ Oct 20 2004, 22:51) Det är precis likadant [homosexualitet och pedofili - Reds anm.]. Båda beror på psysiska störningar, för 100 år sedan fanns det inte bilar, folk var emot homosexuella och det nämdes aldrig, dom hade inte tv, dator eller ngt, men idag är det ju raka motsatsen, Den som nedvärderar homosexuella är en ond människa, alla har en tv, nästan alla en bil, dom flesta har en TV. Den här killen är rätt LOL-ig hela han... Eller sorglig, beroende på hur man tänker på det... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Carolus XII rex suenica, Posted: Oct 20 2004, 22:02 vafan jag brukade mobba folk i skolan, men aldrig för deras vikt. Någon borde skriva en bok om hur man gör det på rätt sätt. Man skall aldrig kommentera folks vikt om dom inte förtjänare det till exempel. Han är det ju synd om. Som om folk skulle mobba oss för vi gillar GTA, han gillar ju pokemon vafan e skillnaden? //Carolus Jadu. Vad ska man säga? Redigerad 20 oktober, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jadu. Vad ska man säga? Gillar speciellt det där "om dom inte förtjänare det till exempel".. Jag undrar verkligen när någon "förtjänar" att mobbas för sin vikt eller sitt utseende... Den där killen har just gjort sigsjälv till "laughing stock" på forumet. Första klassens jubelidiot... Typ... Ni måste ju kolla hela debatten. Sid. 11 och framåt börjar det hetta till, tror jag... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=17000&st=0 EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Carolus XII rex suenica Är nog det största offret i världshistorien.... quote unknown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Lol, jag har en känsla av att han kommer lämna forumet efter den här lilla debatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Haha, min gamla tråd... Jasäjjedåre'... Ja, det gör du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Lol, jag har en känsla av att han kommer lämna forumet efter den här lilla debatten... Näe, det hoppas jag inte. Vi måste ju ha någon att håna... Ska söka efter lite mer roliga quotes, be right back. (Har ändå hela morgonen på mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Oj jag trodde alla gillade Carolus XII rex suenica. Nåväl då hoppas jag ingen bryr sig om jag kaxar med han. Det blev ju inte så lyckat med mr_gränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Näe, det hoppas jag inte. Vi måste ju ha någon att håna... Ska söka efter lite mer roliga quotes, be right back. (Har ändå hela morgonen på mig) Är du klar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 ganska? ( ) här är rappen iaf edit* stavfel e han grym eller e han grym? haha USCH! fan sådär skrev jag mina första lyrics i 11-åldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts