Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 HAHA, typiskt Griimn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Kolla på min quote som jag har på min signatur... ------------------------------------------------------------ Visst det var väl rätt logiskt att det skulle komma ett San Andreas. För att två av tre städer i första gta redan hade kommit i 3d. Jag tror många, i alla fall jag var rätt trötta på ditt tjat i ungefär var enda topic om att San andreas skulle komma och hur bra det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 asså shit va alla lyssnar på slipknot det är nästan lite *host*fjortis*host* eller va vet jag Ska komma från SlIpKnOt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ... fick jag faktiskt igång det och kunde lira fast det laggade bajs. vill inte veta hur hans dator såg ut sen... okej låt oss börja... Jag hatar jorden Jag hatar alla varelser jag hatar dig som läser det här just nu Jag hatar min gamla dator jag hatar sims2 jag hatar Göran person jag hatar george bush inklusive all hans släkt jag hatar rassar o nassar jag hatar idioter som ska hakka sig in i min dator och gör virus jag hatar att antarnativet köpa spel finns jag hatar internet jag hatar skolmaten jag hatar skolan jag hatar att man inte kan ligga framför tvn o datorn hela sitt liv utan måste röra på sig jag hatar hårdrock jag hatar droger (förutom alkohol) jag hatar bakfyllan jag hatar den här tråden jag hatar pengar jag hatar alla små wannabes där ute jag hatar alla som hatar mig jag hatar fjortisar jag hatar alla som inte tycker som jag tycker jag hatar min mattebok jag hatar all musik förutom hiphop jag hatar all mainstream musik jag hatar att jag har ett franskt efternamn jag hatar de flesta mods på gtasajtens forum jag hatar 99% av alla på forumet jag hatar sumobrottare jag hatar den här: och den här jag hatar html jag hatar min T610 dens kamera är skabbig som fan jag hatar modem surfare jag hatar pedofiler jag hatar sims2 jag hatar rymden jag hatar flygplan jag hatar bilar jag hatar hårdrock jag hatar att jag hatar jag hatar depprisioner jag hatar tjuvar jag hatar rånare jag hatar nalle puh jag hatar tiger i nalle puh (jävla studsb#g) jag hatar att san andreas inte har släppts än jag hatar de som klagar på andra och mig själv om stavelse och skit jag hatar han som spelar björne i björnes magasin jag hatar att jag föddes i Sverige jag hatar att jag inte orkar skriva mer saker som jag hatar jag hatar!! En sån munter person... hmm, det finns en tillö där jag själv dampar mig, och de som sett den vet vilken jag pratar om. Den är skriven med stora röda bokstäver och... ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag började vid 12 års ålder att runka "på riktigt", ni då? Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 HAHAHAHAHAHA!!! Jag tackar å det grövsta för det citatet, tack, tack, tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 HAHAHAHAHAHA!!! Jag tackar å det grövsta för det citatet, tack, tack, tack!!! Hahaha varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 En sån munter person... jag hatar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Crice Hahaha!! Ojojoj, svårslagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Här har ni själva tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11712 Och här har ni en liten rolig kopia på N0llans: http://invisionfree.com/forums/network_0_f...p?showtopic=787 Förövrigt så hatar jag Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Har också läst det, en av di visaste kommentarer här på GTAsajten enligt mig. Snubben som skrev det här måste vara helt jävla vilse! Mesar? Jag tycker det är mysigt att glida runt i en vespa' date=' jag tycker inte du ska yttra dig sådär.[/quote'] Hahaha, du är fan patetisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det var ju du som börja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det var ju du som börja... Jag vet, och du sjönk till min grad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ingen som har nåt kvar sedan jag fakenickade 1000:de medlemmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Här har ni själva tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11712 Och här har ni en liten rolig kopia på N0llans: http://invisionfree.com/forums/network_0_f...p?showtopic=787 Förövrigt så hatar jag Crice. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=3134 Läs topicens namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=3134 Läs topicens namn.. Jag har en polare som har en(eller 2 ) farsa(or) som är gay. Jag berätade redan en historia om han för Crice men hmm jag kanske inte ska dra upp det på denna tråd . Men jag kan säga att dom better sig som på film allvarligt riktiga gay stereotyper . Redigerad 20 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ingen som har nåt kvar sedan jag fakenickade 1000:de medlemmen? hehe jag har ingen quote men haha fan jag kommer ihåg allt som igår. fan va alla hettade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) Hultenius himself, ganska ägd kille Varför?? Den där flash filmen va ju ganska bra. *I AM AN IDIOT LALLALLALALLA* Redigerad 20 oktober, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts