HOWHOW Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Drar upp denna... ...Men av andledning! Han är jävligt rolig den där howhow, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Han är jävligt rolig den där howhow, va? Haha jo för fan men han har sån jäävla ful ava...åh men hej HOWHOW .. hehe .. öhm jag skulle bara .. ööh... bara... springa här ifrån !! AAAAAO!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Äh, jag gillar din avatar HOWHOW! Jag hade den nämligen innan du en stund, det roliga är att då var ingen emot den! Höhö. Eller visst, dom snackade säkert skit om mig bakom ryggen men hey, alla är skentrevliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 @P-C: Passa dig lille man. @Okka: Jag tror nog dom gillar den när jag har den med. Majoriteten gillar den nog ändå, bara dumma P-C som inte förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Äh, jag gillar din avatar HOWHOW! Jag hade den nämligen innan du en stund, det roliga är att då var ingen emot den! Höhö. Eller visst, dom snackade säkert skit om mig bakom ryggen men hey, alla är skentrevliga. Hade jag exisaterat på den tidedn hade jag mobvbat ner dig på marken med jocken, hultenius och funnylin vid min sida!!!! MOAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!! ärligt talat: visst är den skitful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 bara dumma P-C som inte förstår. Dumma P-C har hemska barndomsminnen med alladin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Äh, man kan ju relatera till aladdin! Ehm, jo, att hans röst görs av en homosexuell är medveten ironi...haha! ------------- Alltid gillat Aladdin, sen är ju Jasmin den hetaste tecknade karaktären någonsin, med Magica De Hex tätt efter sig. Respekt till Aladdin som fixar henne, kom inte och säg något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Alltid gillat Aladdin, sen är ju Jasmin den hetaste tecknade karaktären någonsin. Jaha, du tänder på sånt? Nej men allvarligt aladdin är bra, utom att hans röst görs av sveriges största fikus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Nej men allvarligt aladdin är bra, utom att hans röst görs av sveriges största fikus. Spela roll? Tycker Jöbacks röst passar bra på Alladin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Det vore roligare med en ljudvallssprängande röst som t.ex Vin Diesel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag tycker att peter harryson ska göra alladins röst, han är ju redan inne i branchen som Shaggy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Spela roll? Tycker Jöbacks röst passar bra på Alladin. Jajemen, rollen är ju gjord för Jöback! Oooh, jag och Ebeeto hade en disskusion om detta någon gång...jaja, aladdins homoröst är värt att ta upp minst två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts