Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 funnylins första tråd Första? Är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Quotes @ GTAsajten, vad är det? en maträtt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Quotes @ GTAsajten, vad är det? en maträtt? Nope, ett mjukt topapper med sträva ränder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Fan va ni ska spamma då Lägg av med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Fan va ni ska spamma då Lägg av med det Var ditt inlägg bättre? Deras hade iaf humor. Och ja detta är ännu onödigare men jag bryr mig inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Var ditt inlägg bättre? Deras hade iaf humor. Och ja detta är ännu onödigare men jag bryr mig inte så mycket. Du har nog inte sett alla inlägg, jag anmälde tråden och nån tog bort flera inlägg Redigerad 21 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Du har nog inte sett alla inlägg, jag anmälde tråden och nån tog bort flera inlägg Aha ok, jag trodde du syftade på "Nope, ett mjukt topapper med sträva ränder." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Första? Är du säker? antar det .... kolalde på sista sidan på spel och din låg på fjärde längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 antar det .... kolalde på sista sidan på spel och din låg på fjärde längst ner Men så finns de ju också fler forums än spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 antar det .... kolalde på sista sidan på spel och din låg på fjärde längst ner Enligt mina ganska så exakta efterforskningar är det den här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=288&hl= topicen som var min första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) w0w ! haha läste uttyrligare några trådar ... där märker man att du också en gång i tiden var en ivrig fjårtis !! EDIT: stavfel Redigerad 23 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) EDIT: FUCK FEL JÄVLA TRÅD! Redigerad 24 november, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 OMG, fan det är -20°C här! Hur kallt är det hos er? Öh? Fel tråd, pojk. Nu banne mig blir det till att snickra fabbro' Pico en rejäl back öl med din gamla tandborste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 w0w ! haha läste uttyrligare några trådar ... där märker man att du också en gång i tiden var en ivrig fjårtis !! EDIT: stavfel En stolt ivrig fjortis med lösmustach och bockskägg! (Ville bara få det korrekt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Sägs mycket tokigt, roligt och vist här på GTAsajten. Då tycker jag att vi kan ha en tråd där vi lägger alla quotes. ROFL! gtalover87 är lite speciel, han. Hmmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Tycker vi lämnar trådar som dött i sin grav. Hur skulle det se ut om jag gick och grävde upp döda människor på kyrkogården varje gång jag h...ehm...fick en idé, måste dra nu, tjao. *Låst* Lol! Funnylin vet hur man låser trådar, han! Redigerad 27 november, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Drar upp denna... ...Men av andledning! jag såg den här tråden för första gången nu, och jag tänkte "men vafan är det här nu då!?", för jag trodde det var skurmoppar ni skulle visa bilder på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Första? Är du säker? Ojoj! Har hittat ännu en av dina gömda Avatars/Signaturs!! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=339 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 vad gnäller du för ?jag skulle gärna ha en helikopter i stjärten!vill du byta ? En av mina första kommentarer här på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts