Jump to content

Quotes @ GTAsajten

Jacker
 Share

Recommended Posts

Sägs mycket tokigt, roligt och vist här på GTAsajten. Då tycker jag att vi kan ha en tråd där vi lägger alla quotes. :ph34r:

Vadå trimma!!! Jag har hört att det är livsfarligt. Moppen går tydligen jätte fort 

Personligen tycker jag att man inte skall köra över 15km/timmen snabbare än det tror jag inte att man har kontroll över "vrållåket" (som jag kallar min flakmoppe)  .

VI ses kompisar!!! , snart kommer SA och då vill man ju inte ha brutit handen i en moppeolycka!! Då vet jag inte vad jag skulle göra alltså, kanske amputera eller nåt... om det går.

VI SES!!!!

ROFL! :blink: gtalover87 är lite speciel, han. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 211
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis! Och så kan man undra om han hadde för mycket fritid. Han var jämt inloggad och hadde replies i praktiskt taget varenda tråd, det var väldigt störande att jämt se honom. För det andra av 50% av alla hans posts rent spam+ att han inte kunde skriva ordentligt, trotts att det stod klart och tydligt att man skulle kolla igenom det man skrivit. Tvekar på att han har MVG SV, som han påstår...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på min quote som jag har på min signatur... ;)

------------------------------------------------------------

Var har du hört att det överhuvudtaget kommer ett GTA San Andreas och hur kan du vara så säker på att Golden Gate bron kommer finnas med?  :P

- Snart kommer en viss person skriva GTA San Andreas...

- Låt mig gissa: Arman?!!!

- Grattis! Du har vunnit en miljon! :blink::P

- Wohoo! Tack! Nu ska jag köpa 200 kopior av GTA San Andreas! :ph34r:(w00t):wub:

Oj vad alla här på forumet måste be om ursäkt till Arman om GTA:SA dyker upp

:P

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

QUOTE (Arman @ Aug 28 2002, 11:19)

Om ni tror på mig och att GTA San Andreas kommer ut några månader efter Vice City realesen så fråga gärna nåt om spelet.

1. Spelet kommer föreställa San Fransisco CA

2. I spelet kommer det finnas en röd gigantisk bro (som Golden Gate bron i San Fransisco)

3. Spelet kommer utspela sig nånstans mellan 70-2000-talet

4. Stadens klimat kommer att ha sol nästan varje dag

5. Man KANSKE kommer kunna cykla

6. Polisbilarna är typiskt Kalifornien polisbilar (svart-vita).

Har ni några övriga frågor om San Andreas så fråga här

jag svarar på frågorna varje dag!

det var väl ett jävla tjat. allvarligt talat bryr jag mig inte så mycket nu när VC kommer ut.

haha de va rätt kul...100% säker på att SA skulle släppas, o om 9 dagar kommer det! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor