Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Sägs mycket tokigt, roligt och vist här på GTAsajten. Då tycker jag att vi kan ha en tråd där vi lägger alla quotes. Vadå trimma!!! Jag har hört att det är livsfarligt. Moppen går tydligen jätte fort Personligen tycker jag att man inte skall köra över 15km/timmen snabbare än det tror jag inte att man har kontroll över "vrållåket" (som jag kallar min flakmoppe) . VI ses kompisar!!! , snart kommer SA och då vill man ju inte ha brutit handen i en moppeolycka!! Då vet jag inte vad jag skulle göra alltså, kanske amputera eller nåt... om det går. VI SES!!!! ROFL! gtalover87 är lite speciel, han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Eller helt enkelt lite kokobeng Min favoritquote hittas i siggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Ja, lol! "Ni ska göra som jag säger omedelbart!", liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Ska finnas ett crack till VC som även funkar till GTA3. Tror jag la upp den på GTAsajten nån gång. Här är den http://www.gtasajten.com/vc_NOCD-ultra13.html... Hultenius himself, ganska ägd kille Redigerad 19 oktober, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 För er som inte förstår poängen, här är tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Alltså jag har hört om ett nytt parti som skall vara stöttade av Rockstar games och skall heta GTA partiet! Det måste nån admin lägga till i listan!!!! Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 OMG! Förlåt för att jag säger det, men gtalover87 är ju helt jävla blåst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Precis! Och så kan man undra om han hadde för mycket fritid. Han var jämt inloggad och hadde replies i praktiskt taget varenda tråd, det var väldigt störande att jämt se honom. För det andra av 50% av alla hans posts rent spam+ att han inte kunde skriva ordentligt, trotts att det stod klart och tydligt att man skulle kolla igenom det man skrivit. Tvekar på att han har MVG SV, som han påstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Vem är det om? Edit. (Jacker @ Jul 18 2004, 19:47) Har vart i Masby på släckt- träff. Mörkret lägger sig över Masby... ^^ Funnylin. Redigerad 19 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Kolla på min quote som jag har på min signatur... ------------------------------------------------------------ Var har du hört att det överhuvudtaget kommer ett GTA San Andreas och hur kan du vara så säker på att Golden Gate bron kommer finnas med? - Snart kommer en viss person skriva GTA San Andreas... - Låt mig gissa: Arman?!!! - Grattis! Du har vunnit en miljon! - Wohoo! Tack! Nu ska jag köpa 200 kopior av GTA San Andreas! Oj vad alla här på forumet måste be om ursäkt till Arman om GTA:SA dyker upp Redigerad 19 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Innan du la upp bilder på dig själv, tänkte jag mig dig som en liten rödhårig pojk med fräknar och ett ordentligt överbett. Hehe! Tycker detta var kul det där med ett ordentligt överbett Klockren Redigerad 19 oktober, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vem är det om? Edit. Mörkret lägger sig över Masby... ^^ Funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 QUOTE (Arman @ Aug 28 2002, 11:19) Om ni tror på mig och att GTA San Andreas kommer ut några månader efter Vice City realesen så fråga gärna nåt om spelet. 1. Spelet kommer föreställa San Fransisco CA 2. I spelet kommer det finnas en röd gigantisk bro (som Golden Gate bron i San Fransisco) 3. Spelet kommer utspela sig nånstans mellan 70-2000-talet 4. Stadens klimat kommer att ha sol nästan varje dag 5. Man KANSKE kommer kunna cykla 6. Polisbilarna är typiskt Kalifornien polisbilar (svart-vita). Har ni några övriga frågor om San Andreas så fråga här jag svarar på frågorna varje dag! det var väl ett jävla tjat. allvarligt talat bryr jag mig inte så mycket nu när VC kommer ut. haha de va rätt kul...100% säker på att SA skulle släppas, o om 9 dagar kommer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 haha de va rätt kul...100% säker på att SA skulle släppas, o om 9 dagar kommer det! ... Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Är det inte 29:e det kommer? Eller är det 28:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Men det där var ju för hundra år sedan när det inte var förbjudet på forumet och forumet var väldigt litet. men han hade ju itbne ens länket till ett krack han hade länkat till you are an idiot typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Har också läst det, en av di visaste kommentarer här på GTAsajten enligt mig. Snubben som skrev det här måste vara helt jävla vilse! Mesar? Jag tycker det är mysigt att glida runt i en vespa, jag tycker inte du ska yttra dig sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 oooh jag har väldigt hög IQ, frågan är bara till vad man andvänder den till jag andvänder den till att irritera folk som blir skitsura Griimn. Finns det nånting som heter "Dumhets Kvot"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts