Everest Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det var första gången jag besökte en sida, och jag reggade mig på den, när man ska logga in så frågar Windows om man vill att lösenordet ska sparas så att man inte behöver skriva in det i framtiden..(Hoppas någon hajar vad jag menar) I allafall, nu råkade jag trycka på Ja, och jag vill nu ha bort det så att det inte skrivs in automatiskt när man ska logga in.. Vet någon hur man gör för att få bort detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag tror det ligger i dina cookies, deleta alla dom, så borde du inte loggas in auto längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Tack för hjälpen, det fixade sig.. Redigerad 19 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts