erik_vice88 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Ja vill veta om man kan hitta den kameran som man använde på ett uppdrag med Candy Suxxx,när man skulle fota henne med Alex Shrub.eller rättare sagt VAR kan man hitta den!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 man kan inte hitta den tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Kameran är bara med på det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Jag skickar en bild. det blev fel med min första post Jag ska editera länken sen EDIT: LÄNKEN och sen finns den inne på mods Redigerad 19 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 vad man nu ska med en kamera till, man kan ju inte kolla bilderna man tagit eller "framkalla" dem på något sätt... skulle bara vara en löjlig grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 vad man nu ska med en kamera till, man kan ju inte kolla bilderna man tagit eller "framkalla" dem på något sätt... skulle bara vara en löjlig grej... men det är en jävla bra zoom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ja. och man kan "Sikta" och ta Screenshot. då har man juh tagit en bild man kan kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 mja, det förstås. Men jag (observera jag) tycker nog inte att det är så mycket att ha iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 för mig att bilderna man knäpper med kameran sparas i en mapp. eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 för mig att bilderna man knäpper med kameran sparas i en mapp. eller har jag fel? jasså, om det är så det är kan det ju vara bra. Jag tänkte att man fick med "kamerasiktet" i printen, men om det funkar så är det ju som sagt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag skickar en bild. det blev fel med min första post Jag ska editera länken sen EDIT: LÄNKEN och sen finns den inne på mods Gillar du den modden? (Gjord av mig, några andra).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 jag fick nån konstig bugg så ja fotade somtidigt som ja hoppade på dendär råsa saken som avbryter uppdraget så ja fick ha kvar kameran utanför uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Hehe, grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts