fantasy Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jag skickade ett mejl till webhallen igår kväll och har nu fått ett svar "vi får se hur det kommer att påverka leveranserna. Vår ansvarige håller på att kontakta posten, och det skall nog gå att lösa på något sätt. Så fort vi vet mer så kommer vi att skriva det på hemsidan. Best Regards / Med Vänliga Hälsningar Fredrik Rosenvik" jag har inte sett att de har skrivit nåt på sin hemsida än men snart får vi veta skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Hoppas de löser det, jag har beställt därifrån med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag med, pallar inte med några leveransproblem när man har uthärdat begäret så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Annars blir det bojkott av Posten, flaskpost och djungeltrumma funkar säkert lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Annars blir det bojkott av Posten, flaskpost och djungeltrumma funkar säkert lika bra. Precis, å glöm inte röksignaler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag ringde och kollade ... Först fråga jag om man måste ta med sig en vuxen som e över arton Dom sa nej Sen fråga jag om Post strejken kommer påvärka då svara han "njae, det tror jag inte..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag skickade också ett mail, och fick till svar "hoppas inte det, vi får se"..så jag har idag gått och bytt in två spel och avbeställt det från webhallen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts