GTAjonte Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) jag vet inte ifall ni redan har sett den men photobucket har iaf baksidan på SA-fodralet! PS. Om man kollar riktigt noga längst ner till vänster så ser man att det står "1-2 players"! Då kanske ryktet om "multiplayer" va sant Redigerad 19 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 duktigt du var bara lite efter, den bilden finns redan i en annan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 min tex men den blev borttagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 det är nog mest troligt bara en fake. Det stod till och med på en sida att det inte går att vara 2 players. Jag tror att det stod på GTAplanet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Jag tror inte att det är fake för det e två bilder som jag aldrig har sett!! Den med flygplanet och den eldkastaren! Redigerad 19 oktober, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ja tror inte heller att den e fake för där det står 2 players ser lite anolunda ut jämnfört me europiska men ja har amerikanska spel hemma å dom ser också ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 denna kommer också bli borttagen, skulle jag tro tycker det ser äkta ut.. men man kan ju inte vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Den ser lite för välgjord ut för att vara fake. Ska nog kika på någon sida med covers till andra NTSC ps2 spel, bara för att jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Tror inte heller att det är en fake ser riktig ut för mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Den e helt klart äkta... ...och 2-player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jag tycker att texten där det står 1-2 players ser lite mystisk ut. Texten är liksom genomskinlig på nåt sätt. Det är ganska så enkelt att bara klistra in texten på bilden. Vilken sida kommer bilden ifrån egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag hittade 2 stycken covers på cdcovers.cc och på ingen av dom så stod det 1-2 players: CD-Cover 1 CD-Cover 2 Som jag sa tidigare så tror jag med största säkerhet att bilden var en fake. Dom skrev t om det på Planetgta.com Så det ser mörkt ut på den fronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 men, typ var e bilden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 spara bilderna och öppna dom med något annat program så att du kan zooma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vg132 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag hittade 2 stycken covers på cdcovers.cc och på ingen av dom så stod det 1-2 players: CD-Cover 1 CD-Cover 2 Som jag sa tidigare så tror jag med största säkerhet att bilden var en fake. Dom skrev t om det på Planetgta.com Så det ser mörkt ut på den fronten. Bilderna som du har länkat till är såkallade "custom" omslag, dvs omslag som är gjorda av en privatperson och INTE av spel tillvärkaren. /Viktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag tror inte att det är fake för det e två bilder som jag aldrig har sett!! Den med flygplanet och den eldkastaren! Den skulle kunna vara äkta? Hur gammal är den? när såg ni den först?' För soundtracket-infon har väl inte funnits så länge? Det står på den "interscopes records" Så 2 player kanske blir en möjligthet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Tror att den är äkta, t ex de 2 nya bilderna på baksidan? dom har jag aldrig sett Coolt med 2 player iaf Redigerad 19 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vg132 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Den skulle kunna vara äkta?Tycker det ser ut som det Den har rätt SLUS kod och se nästan för bra ut för att vara en fake. Men säker kan vi nog inte vara fören spelet finns ute i affären. Hur gammal är den? när såg ni den först? Vad jag kan se på andra forum så verkar den vara ny, från igår eller idag. För soundtracket-infon har väl inte funnits så länge? Det står på den "interscopes records" Att Interscopes Records skulle vara inblandade med sound track och annat har varit kännt under en längre tid. Så 2 player kanske blir en möjligthet? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wailer Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 wow as coolt! hade tänkt att vänta tills det kom ut på pc men nu är jag tveksam . Undrar om det är split-screen eller online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vg132 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Allt om 2 spelars läget är ju bara rykten och spekulationer än så länge men de rykterna säger att man kan vara 2 spelare vid vissa tillfällen, t.ex. vid en drive by, en skjuter och en kör. Altså varken online eller ett "riktigt" två spelars läge. Men vi får nog vänta lite till innan vi vet exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts