Mr Johnson Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 A link or offer to give out a link via private media on the forums will get you banned permanently, the same goes for any kind of leak-related spoiler information. Further, you risk having you Xbox Live account's ability to play Halo 2 crippled as we can and will ban gamertags from access to vital parts of Halo 2's online experience. We are NOT kidding around here. There will be no warning, no appeal, you'll just be gone. Det där är bara hot om vad som händer om man publicerar bilder eller film från den läckta versionen på Bungies forum. Microsoft kan inte göra ett skit mot de som laddar ner och spelar det i Sverige (OBS jag uppmanar ingen att göra det). On topic:Seriöst, gamereactor måste ha de dummaste medlemmarna av alla spelsiter. Bara att läsa kommentarerna så ser man hur många som tror på ryktet. Citat: "En polares polare har en fem minuters demo till pc" "Min kompis har GTA SAN andreas det är asgutt han fick det av en som skickade det på msn mesenger, ska bränna det av honom inom kort..... " Självklart att det bara är ett rykte. Rockstar och Take2 är smartare än Bungie och Micro$oft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vadå man är väl inte så dum att man använder samma namn på forum som ens Xbox live account ? haha de kommer aldrig få tag i mig loosers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 hacker är nåt negativt varför är det negativt att vara en skiclig programmerare och en väldigt datorkunnig person? läste du ens susningssidan jag länkade till? yttra dig inte om ett ämne ifall du inte har kunskap i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Spelet länktes ut som sagt...Filerna finns på nätet...Dock blev det nukat =) tack vare bästa anledningen Det var fake , det låg Halo 2 i =) hähä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Vadå man är väl inte så dum att man använder samma namn på forum som ens Xbox live account ? haha de kommer aldrig få tag i mig loosers. ip min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 yttra dig inte om ett ämne ifall du inte har kunskap i det... Nej herregud det ska jag verkligen inte göra, förlåt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Nej herregud det ska jag verkligen inte göra, förlåt mig. bra... hoppas att du menar allvar också! säger man att hacker är onda så är det klart att vissa tar illa upp. det är som att säga att svarta är tjuvar, klart som fan att folk reagerar då. tänk innan du skriver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 bra... hoppas att du menar allvar också! säger man att hacker är onda så är det klart att vissa tar illa upp. det är som att säga att svarta är tjuvar, klart som fan att folk reagerar då. tänk innan du skriver.. det är INTE samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 det är INTE samma sak. nä men en jävligt bra jämmförelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts