bodysnatcher Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Hittade inte nån riktig Topic om detta så jag tar väl upp det här: Joo eftersom man på många bilder ser att gängmedlemar dricker(antagligen) alkohol, tror ni då att man kommer att kunna dricka sig full och bli bjuden på fester lite här och var? Sen undrar jag om man fått det bekräftat att man kommer att kunna dricka alkohol eller röka(majja) ? Over And Out / bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Knarka lär man kunna göra, som jag har sagt i en tidigare topics att det kunde man ju göra i VC (pillret där allt gick i slow-motion). Att bli bjuden på fester är väl och ta i, men alkohol tror jag inte är en omöjlighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Joo jag vet. Men om man sett filmer som Menace II Society så går dom på en del fester osv men men vi får vänta och se. Men att man kommer att kunna dricka och sånt vet jag inte men man kan alltid hoppas ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Joo jag vet. Men om man sett filmer som Menace II Society så går dom på en del fester osv men men vi får vänta och se. Men att man kommer att kunna dricka och sånt vet jag inte men man kan alltid hoppas ju Mmm, att man kan köpa och röka cigg är väl i alla fall bekräftat tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det har kommit så mycket nu info så jag har inte riktigt hängt med men fullt omöjligt skulle det nog inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) det skulle ju vara gangska ballt om det blev som uppdraget i VC (boomshine siagon) där Phil's ena arm sprängs bort sen blir man "full" av att bara lukta på boomshine så man måste skjusa phil i ett slow motion/gungit sätt till sjukhuset.... det skulle vara gangska ballt Redigerad 18 oktober, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 joorå man ska kunna köpa cigg å röka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) det kommer vara fest nere vid Santa Maria Beach varje natt, har jag läst på ett ställe Redigerad 19 oktober, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) det kommer vara fest nere vid Santa Maria Beach varje natt, har jag läst på ett ställe I den första trailern ser man ju en "liqour store". EDIT: oj, citerade fel person Redigerad 19 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts