chiligr Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Ja e osäker på hur siktet blir....asså autosiktet.......ja vet att de finns en topic om siktet men den känns gammal nu men fattar nån av er hur de funkar? edit: inte auto siktet, det manuella... Redigerad 18 oktober, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) hörde nån sa att ju längre man håller siktet desto mer mot huvudet kommer man EDIT: det blir nog likadant som VC Redigerad 18 oktober, 2004 av vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag hoppas på autosikte med tanke på att det är ganska jobbigt att sikta manuellt med kontrollen. Förhoppningsvis blir det lika effektivt som True Crime, vars sikte jag tycker fungerar ganska väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 det kommer att bli som i MAN HUNT den väljer automatiskt ut det farligaste målet först om det finns flera olika, sen blir det stabilare allt efter att man blir bättre med det vapnet, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Hoppas det kommer finnas auto-aim till PC versionen också (när nu det kommer). ÄLSKADE siktet och "smygdödandet" i Manhunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag hoppas på autosikte med tanke på att det är ganska jobbigt att sikta manuellt med kontrollen. Förhoppningsvis blir det lika effektivt som True Crime, vars sikte jag tycker fungerar ganska väl. det skulle ju vara som i driv3r där använde man vänstra styrspaken till att gå fram, bak o i sidled o den högra styrspaken till att sikta. men skuter med R1 o går in i bilar me L1. de va ju perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 det skulle ju vara som i driv3r där använde man vänstra styrspaken till att gå fram, bak o i sidled o den högra styrspaken till att sikta. men skuter med R1 o går in i bilar me L1. de va ju perfekt Mhm, då får jag lite Mafia känsla över det. Hm, Mafia hade för den delen också jäkligt bra lösning på styrning. Tog någon timme att komma in i det, men sedan så älskade jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 det skulle ju vara som i driv3r där använde man vänstra styrspaken till att gå fram, bak o i sidled o den högra styrspaken till att sikta. men skuter med R1 o går in i bilar me L1. de va ju perfekt ush nej, den var ju riktigt jobbig. jag kunde iaf knappt sikta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ush nej, den var ju riktigt jobbig. jag kunde iaf knappt sikta Håller med dig. Gillar inte Driv3r kontrollerna. Kommer bli riktigt frustrerad om det är liknande kontroller på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Måste hålla med SteelWolf att man kommer bli frustrerad om det är samma kontroller som i Driv3r. Som för övrigt är ganska sega. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jsg tyckte att de va skitalätta o bra kontroller. men de va ja nog ensam om fö jag e den ända som jag känner som kan sikta o stringa sammtidigt. menmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts