Sc0rp Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Är den något ni kan rekommendera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 <-- Om du kollar min bild där den är tagen med en Z1010 då jag själv äger en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Okej , verkar vara nice bild. Positivt , Negativt om den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Okej , verkar vara nice bild. Positivt , Negativt om den ? En kompis har den, den är ju dyr och är lite klumpig men det är en väldigt bra telefon, bästa jag vet på marknaden nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 En kompis har den, den är ju dyr och är lite klumpig men det är en väldigt bra telefon, bästa jag vet på marknaden nu iaf Jo , men...om man köper 3's startpaket för 250 kr så får man köpa z1010:n för 995kr , så jag tänkte satsa på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nån som vet hur man laddar över mp3-filer till den? När jag innstalerat programvaran man fick med och stoppat in usb kabeln både i datorn och i telefonen trycker jag på "mina telefoner" på skrivbordet, då står det bara: inte ansluten... Vad gör jag för fel? (skulle gärna vilja ha en utförlig beskrivning på hur man gör!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nån som vet hur man laddar över mp3-filer till den? När jag innstalerat programvaran man fick med och stoppat in usb kabeln både i datorn och i telefonen trycker jag på "mina telefoner" på skrivbordet, då står det bara: inte ansluten... Vad gör jag för fel? (skulle gärna vilja ha en utförlig beskrivning på hur man gör!) Du ska vänta i några sekunder sen ska du se en telefon längst ner till höger i aktivetsgfältet. som blinkar gult.. sen när den är grön kan du gå in på telefonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Den är väl lite stor? Lite för stor enligt min smak...Är den inte typ som e616 och dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Kameran verkar sitta lite skumt . Är det inte svårt å ta kort då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 går det att lyssna på musik när mobilen är ihopfälld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 går det att lyssna på musik när mobilen är ihopfälld? Jo men du får ju öppna mediaspelaren.. inte filhanteraren, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts